Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Wat praten jullie toch allemaal raar.. Gbl en/of GHB zijn genoeg te krijgen als je de wegen maar kent. Het is meer hoe blijf je van die troep af. GHB is een zeer verslavende drugs die je hele leven kapot maakt. Beter begin je nooit aan deze troep.. En de woorden ben je al verslaafd koop dan genoeg in.. Snap echt niet dat zulke berichten goed gekeurd worden.. Ben je verslaafd en merk je er is minder te krijgen zoek hulp.. En zo i zo zoek hulp voor dat je helemaal kapot ben.. Want als je 24/7 moet gebruiken om je goed te voelen is echt geen pretje.. Vooral het afkicken is lichamelijk en geestelijk erg moeilijk. In vele gevallen word je iemand die je absoluut niet wil zijn!!! Dus gebruikers en of experimenteerders weet wat je doet!! Groet"