Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat zou je heet beste aanraden na het roken van base? Om de craving/nare affectecten tegen te gaan als je zonder zit. Ik base zo af en toe 1 a 2x? @ILoveRCs"
"Kan iemand mij een afbouw schema opsturen voor ghb ik wil af bouwen met diazepam. Ik gebruik nu 4ml iedere 2 uur maar wil afbouwen met diazepam. Alvast erg bedankt!"