Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deze twee hebben ongeveer dezelfde halfwaardetijd. In mijn ervaring zit er toch een groot verschil tussen. Met een clonazepam op voel ik me relaxed, geen zorgen, behoorlijk spraakzaam, opgewekt . Na een diazepam daarentegen geen enkele emotie meer, liefst in bed blijven liggen, heb dan echt het gevoel dat ik de rit maar moet uitzitten. De laatste pak ik dan ook liever niet meer. Andere ervaringen?"