Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"niet snuiven! je moet gewoon een flink laagje THC onder je ''thc bakje'' sparen, en dan in een bong roken met tabak. dan een goed laagje erin doen en oproken en zo lang mogelijk in je longen houden, dan word je lekker space en weet je zeker dat zowiso 95% van je wiet verbrand. eigenlijk moet je zowiso gewoon bong roken YOLO# smoke-on!"