Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb in de coronatijd echt regelmatig gewoon getript in m'n eentje, beetje ontstaan uit verveling. Eerst wat wijn, dan wat truffel of beetje lsd. En nog een beetje lsd, en dan gaan wandelen of fietsen, erg leuk en spannend, voelt dan als een avontuurtje."