Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zo nu en dan trakteer ik mezelf op een tijdje GHB. Ik weet dat ik dit spul te lekker vind en bestel meestal meestal een dosis op internet als ik wat crypto's over heb. Normaal altijd bij dezelfde verkoper: dikke GHB wat kristalliseert als het koud word gemaakt van BASF), echter heb ik deze keer bij iemand anders gehaald, had ik al een keer eerder besteld, slechtere kwaliteit echter wist ik dat het bij diegene de volgende dag binnen is (ongeduld). Ik merkte al direct dat de GHB anders was (sterke geur, niet echt het GHB gevoel, en ging ook veel vaker OUT, hoewel dit bij de GHB die ik normaal gebruik niet zo is, die komt rustig op en geeft een constant fijn gevoel..) Als ik gebruik haal ik meestal precies de hoeveelheid voor 2 weken, zodat als het op is ook echt op is. Dit weer houd mij er van om echt verslaafd te raken. Echter ben ik deze keer iets te enthousiast geweest, omdat ik al maanden niet gebruikt had. Ik had een halve liter gehaald. Door de GHB word ik al om 6uur wakker en begin dan direct met een dosis van 6ML, en pak zo om de 3 uur bij met een half coca cola dopje, dit tot de een uurtje of 3 a 4uur snachts tot ik in slaap val en weer om 6 a 7 uur op sta. Normaal gebruik ik altijd een spuitje, maar die had ik deze keer niet. Omdat ik met een coca cola dop dosseer ben ik ook meerdere keren per dag out gegaan. Mijn vraag is nu. Ik gebruik nou al iets meer dan 2 weken van sochtends tot aan het slapen gaan constant een dosis. Als ik out ben gegaan of sochtends wakker word heb ik al een zenuwachtig gevoel en trillende handen. Ik ben me er bewust van dat mijn ritje GHB anders is dan alle voorgaande keren. Natuurlijk ga ik vaker "te ver" en gebruik ik langer dan bedoeld was en heb ik enkele dagen trillende handen en hartkloppingen maar dat is meestal gewoon uitzitten. Mijn GHB is helemaal op, heb nog misschien voor 1 a 2 dopjes in het flesje zitten. Hoe gevaarlijk is het nu om helemaal cold turkey te stoppen? Of is het gewoon weer uitzitten? Is er iets waarmee ik rekening moet houden? Toch even de huisarts bellen om te vragen voor bijvoorbeeld Oxazepam? Ben toch wel een beetje angstig, aangezien ik deze keer ook niemand heb verteld over mijn gebruik.. Normaal vertel ik iemand over mijn gebruik en beloof dan bijvoorbeeld dat het bijna op is en ik daarna echt weer een tijdje stop. Alvast bedankt voor jullie reacties."
"Ik heb gisteren rond 19:00 het laatste beetje genomen. Was echt een heel klein beetje nog, schat max 2 ML. Ben de nacht goed door gekomen, lekker geslapen zelfs en werd deze keer niet super vroeg wakker. Ik denk dat ik het wel ga uithouden. Heb af en toe een klein beetje last van hartkloppingen en een licht zenuwachtig gevoel, maar dat zit ik wel uit. Inderdaad vanuit de losse pols doseren is absoluut onverantwoord geweest en is ook het resultaat dat ik meerdere keren out ben gegaan, in combinatie met andere G dan normaal, ben ik blij dat het allemaal goed is afgelopen. Ik heb er voor gekozen om (nog) geen arts in te lichten. Als dit allemaal goed afloopt ben ik zowiezo weer een flinke tijd klaar met G."