Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen, Ik rook sinds kort jointjes. Ik haal altijd de standaard jointjes, 3 stuks voor 5 euro in z'n doosje. Dit is vaak afval, soms zijn ze goed en soms ook niet. ik vroeg mij af wat het meest verkochte wietje is die goed is, niet te duur en lekker. Gewoon een joint die per stuk word verkocht en rond de 6 euro ofzo... Zouden jullie mij iets kunnen aanraden? alvast bedankt ;p Vinnie"
"Kom op. ik wil niet zelf draaien. Wil gewoon een voorgedraaide hebben maar weet niet welke ik moet nemen. Prijs rond de 6 euro en gewoon lekker =)"
"Marla Singer zei: Even verplaatst naar de coffeeshop, is geen algemene drugsvraag. Klik om te vergroten... Thanks Ben nieuw op dit forum, sorry voor de verkeerde topic. Is er iemand die mij een voorgedraaide joint kan aanraden? welke, en hoe duur?"