Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Ik heb inmiddels best wat ervaring met 4-FA, maar ik heb altijd last van een vervelende bijwerking. Als ik aan de 4-FA ga, ga ik blijkbaar onopgemerkt de hele tijd aan mn lippen likken. Op de avond zelf merk ik hier niks van, maar de week erna zijn mijn lippen één groot slagveld. Ze zijn dan zo droog dat het verschikkelijk pijn doet (met bloedende wondjes enzo) en het ziet er ook echt niet uit. Heeft iemand tips om dit te voorkomen? Misschien kan dit ook iets te maken hebben met het zoutgehalte in je lichaam? Ik heb namelijk wel eens gelezen dat het verstandig is om wat zouts te eten, maar dit krijg ik echt nooit weg. Daarom doe ik het eigenlijk nooit. Nou zouden isotone drankjes ook helpen, maar dit is vaak weer niet te krijgen. Of is Red Bull isotoon? Alvast bedankt voor jullie tips! Groetjes, Fluor81"
"Dunnetjess33 zei: Het makkelijkste is natuurlijk geen 4f meer te gebruiken. Klik om te vergroten... Daar is het veel te leuk voor Ik heb wel aan de hoge kant gezeten met mijn doseringen de laatste tijd, maar als ik laag doseer heb ik er helaas net zo veel last van. Voor mijn gevoel is het dus niet echt afhankelijk van de dosering."
"t3ll4v1st zei: Heb je al geprobeerd kauwgom te kauwen? of een 2-3 tal lollies mee te nemen? Het kan heel erg helpen om je mond "afleiding" te geven door bovengenoemde opties te proberen. Je lippen likken met een lollie in je bek is erg lastig kan ik je vertellen Klik om te vergroten... Ik vind het ook helemaal geen probleem om prijs te geven dat ik eraan zit, maar het lijkt me gewoon echt niet chill om de hele tijd met een lollie in je mond te staan. Wil je wat zeggen en moet je eerst dat ding weer uit je mond halen De kauwgom ga ik inderdaad maar eens proberen! Sommigen zeggen ook dat je daardoor als een gek kunt gaan kauwen, maar dat merken we snel genoeg. Thanks voor de tips!"
"Bommetje45 zei: Gelukkig is het in Belgie nog legaal. Klik om te vergroten... Is het dat nog ja? Ik meende dat het daar al een tijdje illegaal was. Wel interessant aangezien ik daar binnenkort naar een feest ga On topic: zuur om te zien dat de overheid toch weer een stof meteen verbiedt, terwijl het gaat om 'slechts' 2 doden op de naar schatting 100.000 gebruikers. In vergelijking met bijvoorbeeld alcohol is dit dan toch wel heel erg weinig. En wie zegt dat die 2 slachtoffer niet allerlei andere zooi in hun mik hebben gegooid of veel te hoog gedoseerd hebben? Zolang dat niet onderzocht is zullen we nooit weten hoe gevaarlijk dit middel echt is."
"Beetje laat, maar ik wou nog even laten weten dat de tips zeker geholpen hebben! Met kauwgom geef je je mond al wat afleiding waardoor je al minder aan je lippen likt. Heb deze keer ook van tevoren tegen mezelf gezegd: jij gaat elk half uur labello opsmeren. En jahoor, eigenlijk nauwelijks last van droge lippen de week erna! Eigenlijk best voor de hand liggend die labello, maar je moet jezelf er wel echt toe zetten om eraan te denken, want de tijd vliegt voorbij en voor je het weet is het alweer te laat."