Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een xtc pil laten testen. Zit 177mg mdma in en een kleine hoeveelheid 4cmc. Dit heb ik nog niet eerder gezien in een xtc pil. Hebben jullie ervaringen hiermee? Kan het kwaad? Is het leuk? Of af te raden te gebruiken? de pil is niet veel zwaarder dan de mdma dus het is sowieso heel weinig wat er in zit. Graag jullie advies 😀"
"Goedemorgen, ik heb wat tips en advies nodig. Ik was benieuwd hoe het is om xtc 2cb en keta te combineren. Ik heb al eerder xtc en 2cb gecombineerd. Ook 2cb en keta. Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het is om alles te combineren. Dus de traditionele nexus flip met af en toe wat keta tussendoor. Kleine hoeveelheden. iemand advies of ervaring? thanks"
"Thanks. Ik twijfel ook… Ben overigens niet vies van experimenteren. Maar jullie mening vind ik wel belangrijk. Het is een gele/licht oranje monkey no speak"
"Hij wil ze omruilen. Dat is dan wel het beste om te doen inderdaad thanks"