Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben al richting de 30 met mijn leeftijd en wil het onderhand wel eens proberen, na lang overwegen is het zo ver.. Ik heb echter alleen ervaring met jointjes roken, xtc en koffie Snuiven is voor mij geheel iets nieuws en vroeg me af hoe dat precies gaat.. Het leggen van lijntjes en dergelijke heb ik wel onderzocht op het gehele forum hier, maar hoe snuif ik het naar binnen? Zodat het in mijn neus hangt of zo hard dat het doortrekt mijn keel door? Hoe dan ook, ik wil liever niets verspillen en het goed aanpakken.. Zou sonde zijn om iets te verspillen"
"Snelle reactie Altijd een portemonnee bij, dus dat buisje zit goed.. Tenzij ik alleen kleingeld heb op dat moment dan hehe"
"Ik heb er al lang over nagedacht en niet alleen dit forum bekeken naar de avonturen van anderen.. Zelfs op sites waar mensen samenkomen die afkicken en dergelijke, geen leuke verhalen inderdaad.. Maar ik zelf heb geen reden om het vaker te gaan doen, alles gaat goed en niemand in de omgeving van me gebruikt.. Weinig triggers.. Verder haal ik het via via, laat het testen en kan zelfs dus niet direct halen (wat me dus weer een extra barriere geeft) Toch wel bedankt voor de waarschuwing"