Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Cocaine is voornamelijk geestelijk verslavend veel mensen geraken uit hun verslaving door zich op iets anders te zetten. Jongens/mannen gaan vaak beginnen fitnesse/powertraining en blijven hierdoor er af."
"Hallo, Ik ben nieuw hier, ik heb het forum al vaak bekeken maar nog nooit iets gepost. Nu mijn volgende post gaat over "een dip" die nog al lang blijft hangen en ik had hier enkele vragen over. Eerst en vooral vorig week bijna heel de week MDMA genomen neem over de hele week een 3 a 4 gram. Vrijdag nacht een trip gedaan op 2CB hiervan 30mg genomen tegen uitwerking nog eens 500 mg ongeveer MDMA genomen ( deze zit in die 3 a 4 gram van heel de week bij gerekend ). Niet veel geslapen dus zaterdagnacht een beetje coke gedaan maar belange niet veel neem maximum 300mg ofzo en een joint gerookt om te gaan slapen. Zondag avond uit geweest laat thuis gekomen vrij veel gedronken. (Dit was ongeveer de beschrijving van het weekend vrij zwaar weinig slaap veel drugs niet zo gezond). Maar nu vanaf maandag was ik zo moe had ik een draaierig gevoel en af en toe heel zwaar alsof ik ging flauwvallen (ineens weg draaien zo 4 seconden ongeveer). Maandag nacht bijna niets kunnen slapen angstig gevoel en depressief. Dinsdag overdag (draaierig gevoel iets minder maar nog altijd) weer geen energie in de namiddag wat proberen slapen, maar eerder 15 min weg vallen slaapverlamming hebben gevoelshallucinaties hebben uiteindelijk zeer angstig wakker geschoten. Dit is 3 a 4 maal achter elkaar gebeurd, daarna erg angstig beginnen wenen voor niets (erg gevoelig). Dinsdagnacht eindelijk goed geslapen, vandaag stond ik op veel energie maar 1 uurtje later iets gegeten en nu terug slap moe nog altijd da draaierig gevoel (weg vallen precies) maar toch al iets minder denkik. Nu kan dit nog altijd van die MDMA zijn en combinatie ? MDMA is ondertussen al 5 dagen geleden bijna. Is het mogelijk dat mijn serotonine zodanig is uitgeput dat ik deze nare neveneffect blijf vertonen ? Ik durf niet echt 5 htp ofzo nemen want ik heb paar maanden terug al een aanval gehad op speed en trazodone (dus dit leid eerder naar het serotoninesyndroom). Ik heb van maandag altijd goed gegeten enzo maar dit begint echt irritant te worden. Nu heb ik trouwens nog een lichte hoofdpijn er bij gekregen. Ik heb op dit forum al veel gevallen gevonden dat hierop lijken maar niet echt de juiste antwoorden gevonden. Mijn excuses voor het lange bericht alleszins BTW weet er iemand hoelang het natuurlijk duurt om het serotonine gehalte te herstellen zonder hiervoor extra supplementen te nemen ?"
"Ow Sorry tijdens die 2CB trip en 500 mg MDMA heb ik nog een klein beetje speed bij genomen ook :P"
"Ik klaag niet ik vraag, ik dacht daarom dat dit forum ook bestaat. Ik wil wel meer wetenschappelijke uitleg hierover weten. En excuseer dat het is een rust periode is in het jaar waardoor ik mij misschien een keer heb laten gaan (gecontroleerd btw). En dan Moet je zo een antwoord verwachten van iemand dat reageerd op zoals vermeld staat op dit forum "het enige echte drugsforum". 1 post en je wordt scheef bekeken omdat je iets te veel drugs neemt en afgeschreven als een junky ofzo ? Als dit de bedoeling van het forum is heb ik mij blijkbaar serieus vergist"
"Ok bedankt, ik hoop da deze niveaus zich snel herstellen ik neem nu toch niets meer normaal vorige week was een van de laatste weken dat dit gebeurde. Ik vond het alleen bizar in 8 jaar tijd heb ik dit nog nooit mee gemaakt zeker niet na een goede nachtrust. Het draaien is min of meer weg nu maar voel me nog altijd niet super maar toch al beter . Btw die "aanval" op speed is een ander verhaal. Ik heb mijn verhaal kort omschreven om een beetje te weten wat ik allemaal genomen heb. Heb lijkt miss veel maar het komt anders over dan het is. Ik heb niet vorige week elke week gelijk kunt zitten stellen, Mijn gebruik is altijd gecontroleerd. Het MDMA gehalte was miss vrij veel voor sommige mensen maar ik heb niet veel effect van MDMA. vorig jaar heb ik 800 mg genomen verspreid over 4 u ongeveer en hier niets van gemerkt, terwijl ik nochtans de maanden ervoor ook geen MDMA gedaan had. Bedankt voor de reacties alleszins"
"GHB kan die tekens ook wel vertonen, al meegemaakt bij mensen. Maar zoals hier vermeld dat je GHB niet smaakt in wijn zou mij ook erg verbazen maar het kan inderdaad zat gevoel geven en je doen overgeven (iets te veel K.O) en ik heb al meegemaakt dat vriendin hier erg agressief op werd ( terwijl ik iedereen leuk vind op GHB :P ) maar om over te geven op GHB moet je al veel nemen vind ik toch en dit niet smaken zou mij verbazen. Ik heb ook al vaak ondervonden hoe erg alcohol uit de hoek kan komen. Ik zelf kan heel goed tegen drank en heb ook als situaties voorgehad dat ik dacht dat er iets in mijn drankje gedaan was, maar ik ken zo goed als alles dat ze in mijn drankje kunnen doen en daar zou ik zo niet op reageren . Alcohol is idd harddrugs en veel gebruik van alcohol kan leiden dat je na een tijd black outs gaat beginnen hebben als je te veel drinkt als je dit vaak begint voor te hebben is dit wel schadelijk (of schadelijker :P) voor de hersennen."
"Hier zijn altijd al verschillende vragen over geweest. Bij het smoren worden de ogen rood en hiervoor gebruikt men ook minavez ogen worden hiervan terug spierwit en volgens sommige verkleinen de pupillen hier ook van maar dit heb ik zelf nog niet ervaren. Wel heb ik ontdekt als je vaak drugs neemt je ogen na een tijd niet meer zo veel uitzetten (gewening waarschijnlijk :P ) Dit is natuurlijk niet aan te raden"
"Ik zou ook MDMA(xtc) aanraden, ergens waar goede muziek is, is dit de ideale ervaring. Ik heb nog vrienden die dezelfde situatie als jij mee gemaakt hebben en zijn begonnen met MDMA en vonden dit zalig. Met Coke zou ik sowieso opletten lijkt allemaal leuk in het begin maar is verschrikkelijk verslavend, maar dit merk je in het begin niet echt. Coke vind ik persoonlijk ook niet zo leuk om op uit te gaan, eerde om met iedereen te praten. Als het om de muziek gaat is MDMA(xtc) de beste keuze volgens mij"