Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Eerste keer XTC: ultiem geluk. haha zou willen dat mijn vriend is met zulke plannetjes kwam, maar die word al boos als ik af en toe een jointje rook. Maar ach die weet ook niet alles Heel leuk geschreven!"
"Wauw, wat heb ik genoten bij intents. Al een halfjaar stond afgesproken, eerste keer xtc. En god wat was ik zenuwachtig, maar het was het waard. In het begin zat niets mee, iedereen was te laat, en iedereen was sloom. Waar ik me gruwelijk aan heb geirriteerd. Ik had geen zin meer om ons plan door te zetten. Maar veranderde van gedachte toen we er waren. We moesten wachten op mensen die s s en l hadden ontmoet bij een feest. (die hadden de pillen) We gingen tussen de mensen staan om de pillen te breken en ze in te nemen, het waren witte speakers ofzo. Iedereen pakte iets meer als een kwart (waardoor ik hem al voelde.) Eerst voelde ik me verschrikkelijk, ik had het warm ik voelde me licht in mijn hoofd. Ik had dorst, wou alleen zijn en vond iedereen irritant. Maar toen ik tussen de mensen ging staan, kreeg ik inneens een knal. Ik zag alles heel helder en mooi, het was niet dat ik helemaal gek werd. heb toen nog een kwartje op Iedereen was zo aardig, en kon het met iedereen inneens goed vinden. Leek net alsof ik iedereen al heel lang kende, en lekker energiek Heb echt gestampt alsof mn leven er vanaf hing Behalve a, die had een kwartje op, voelde zich verschrikkelijk slecht (maar die was ook een beetje ziek) werd licht in haar hoofd en wou naar huis. Is uiteindelijk ook gegaan. Ik had nog steeds veel energie, dat was wel fijn, sommige effecten gingen weg maar de energie bleef redelijk lang. Toen het was afgelopen had ik wel een beetje het gevoel van pfoe ik wil nu wel naar huis, maar kon thuis niet slapen omdat ik echt een gigantische piep in mn oor had. Werd al snel wakker, heb me een beetje down gevoelt de dagen erna en weinig gegeten. Dus was een prima ervaring!!"
"haha klinkt alsof je het super naar je zin hebt gehad, mooizo!"