Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het blijkt dat veel mensen het verschil tussen Base, Coke en Crack nog niet kennen. Base-coke wordt niet verkocht in nederland en kun je niet maken door uit te koken omdat het het ingedroogde residu is van het chemische proces om coke uit de plant te krijgen. Deze vorm van Cocaine bevat zeer veel onreinheden en wordt voornamelijk in peru als een epidimie beschouwd. Coke als poeder is het product van chemische reactie met sappen uit de coca-plant. Crack is Cocaine die wordt uitgekookt met maagzout of ammonia. Base en Crack zijn ongeveer gelijk in werking en verslavingsgraad maar Crack is altijd een schonere kwaliteit dan de echt Base. Natuurlijk verschilt de prijs ook enorm. In brazilie is 1 gram Base ongeveer 1 Real en 1 gram Coke of Crack 3 real. Hoe verder naar het noorden hoe hoger de prijs, maar de profit op Base vervalt als je het exporteerd omdat het een afvalproduct is. Buiten de bekende 3 is er nu een nieuwe vorm genaamd Oxi wat gemaakt wordt met bakpoeder. Een verschrikkelijke hoge verslavingsgraad en in tegenstelling tot de andere vormen ook zeer dodelijk in betrekkelijk korte tijd. Veel is over deze stof nog niet bekend omdat de criminelen zoals altijd voorlopen op de laboratoria worden er nog volop proeven gedaan naar de exacte werking van Oxi."