Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb zaterdagnacht speed gebruikt. Ik heb dit eerder gedaan ongeveer een jaar geleden maar dat was niet zoveel als nu. Nu ongeveer 300 gram schat ik. Ik kon de hele nacht niet slapen maar toen ik wel ff op bed ging liggen rond 8 uur sochtends moest ii constant plassen. Dit was allemaal niks nieuws(heb ik ook vaak met xtc) echter begon het na erg vaak plassen een beetje branderig te voelen. De hele zondag en nu ook op maandag plas ik nog steeds moeilijk. Duurt lang voordat t op gang komt en brand een beetje. Ook komt er weinig en gele urine uit. Verder ben ik ook af en toe duizelig en misselijk. Hebben jullie dit ook weleens en hoort een beetje bij een speed kater/dip? Of is dit iets ernstigs? Ik ben overgings een man van 21."
"Lachen joh, graag een serieus antwoord"
"Haha 300mg ipv gram inderdaad! Ik moet zeggen dat na goed water gedronken te hebben en goed te hebben geslapen het nu beter gaat. Niet meer duizelig en plassen gaat beter! We hadden de pep niet getest maar naar ons idee was het niet evht super sterk( je moest veel puntjes nemen voor dat we wat voelde). En als ik het vergelijk met de vorige keer dat ik pep deed: toen deed ik minder en ging ik harder en dit keer meer en ging ik minder hard dus ja. Over de dokter, ik denk dat ik nog ff afwacgt het gaat al stuk beter namelijk Maar bedankt in ieder geval voor de reacties"
"Ik heb al een paar keer xtc gebruikt en vond dat bijna elke keer geweldig, laatste keer was heel vet alleen bij de inslag werd ik duizelig m'n beeld begon te trillen en ik heb nog net niet gekotst (wel gekokhalsd). nu hoor ik van ongeveer iedereen die ook (pure) mdma in poeder of kristalvorm heeft gebruikt dat veel chiller vind omdat de inslag minder heftig is en ze zich gewoon chiller en lekkerder voelen. nu ben ik van plan om binnenkort ipv pillen ook mdma te doen maar ik vraag me af hoe je dit het beste kan doseren, ik bedoel als je en likje neemt weet je toch nooit hoeveel je precies neemt en neem je dus al gauw te veel? of juist te weinig. afwegen lukt ook niet echt want ik heb geen weegschaal daarvoor en op een festival ofso is dat ook lastig dus hoe doen jullie dat? en wat vinden jullie lekkerder pilvorm of poeder/kristallen?"