Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo mensen iik hoop dat jullie mijn kunnen helpen! ik heb laatst een pilletje gekocht, maar ja ik drufde m nog niet in te nemen omdat ik niet weet wat voor iets het is en ik vind het belangrijk omdat dus wel te weten. maar mijn pilletje zit er zo uit. wit- grijzig, en er zit een roosje in daar lijkt t op dan! ik wil weten wat voor effecte dat kan geven, en hoe je je gaat voelen.. nou ben benieuwd of iemand daar iets over kan vertellen.. zal er wel blij mee zijn groeten.."