Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb het laatste jaar coke ontdekt en ben dit toen steeds vaker gaan gebruiken. ben er nu mee gestopt omdat ik niet meer in de hand had wat ik gebruikte. het begon ooit met soms een keer een lijntje van iemand anders tijdens een avond flink zuipen. daarna kocht ik mijn eigen "halfje". na een tijdje was het zonder dat ik het eigenlijk echt doorhad steeds vaker raak. vaak op vrijdagavond als ik met vrienden een biertje ging drinken haalde ik al een pakkie. dat was dan ook niet altijd op dezelfde avond leeg zodat ik zaterdag ook nog wat had. later kocht ik er een per keer dat ik uitging. daarna wil je steeds meer en haalde ik soms wel drie pakjes per avond. ik ging er echt heel anders van gedragen, wat natuurlijk op het moment van gebruiken wel relaxed is. achteraf had ik steeds vaker spijt en heb ik besloten er echt mee op te houden. in het begin miste ik echt wat als ik ging drinken. toen tijdje gewoon niet echt uit geweest en vooral vrienden die het ook vaak deden niet echt veel meer gesproken. als je echt jezelf in de hand kan houden en het mischien één keer per maand kan doen is het wel oke denk ik, maar dit ging dus niet voor mij op. ik ben er eigenlijk wel klaar mee en ga het denk ik nooit meer doen."
"je zou echt moeten stoppen met blowen. in ieder geval als je het elke dag doet zoals ik heb gedaan. ik ben 4 jaar bezig geweest met elke dag blowen. daarbij 1 x gestopt voor 3 maanden maar daarna weer vrolijk doorgeblowd. nu ben ik pas sinds kort gestopt en voel me echt stukken beter. veel meer actief overdag en vooral, dat is echt een heeeel groot verschil, 's morgens lekker wakker worden en niet meer altijd te laat zijn."