Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn geniale quote was en nog steeds is: als je echt wil en wat andere ook tegen je zeggen het je kan herstellen van je verslaving omdat je ook het recht heb op een normaal en gelukkig leven."
"Ik zit dit zo een beetje te lezen en tot mijn opluchting ben ik niet de enige die met een probleem rond wandelt als het gaat om sex en methadon. alleen een bekrompen reactie van iemand laat me wel schrikken. Ik ben een gozer van 28 en ik heb 10 jaar aan de dope .ik slik nu methadon en ik ben nu 2 jaar clean van de drugs. Ik heb een waanzinnige schat van een vriendin die alles van me weet maar dan zeg ik ook alles. Zij is anti drugs en vooral heroine en cocaine. maar toch weet ze dat deze twee soorten een groot deel van mijn leven heb beinvloed. ik ben weer diezelfde jonge geworden die ik was voordat ik gebruikte maar 1probleem is de sex dat is de enige waar we tegenaan lopen. Mijn vriendin is erg begripvol en ze snapt dat ik soms moeite heb om opgewonden te worden. maar dit gaat al tijden zo en het ligt niet aan haar want ze is echt een waanzinnige mooie vrouw en waanzinnig lief. alleen nu begin dit probleem zijn tol te eisen voor onze relatie. het is voor ons erg frustrerend en ze voelt zich afgewezen (wat ik kan begrijpen). En als ze daarover in gesprek wil gaan en haar gevoel wil delen dan schiet ik in de verdediging en ik doe alsof zij dan teveel van mij eis als het om sex gaat. Zij vind het erg belangrijk om ook op een fysieke manier te laten zien dat ze van me hou maar soms kan ik haar wens niet laten uitkomen. En wat ik nou maf vind is dat we in het begin geen moeite hadden om te vrijen. en nu wel? terwijl ik in mijn hoofd opgewonden ben en alleen mijn lichaam wil niet altijd meewerken. Mijn meissie is hulpverlener en ik ben in opleiding om hulpverlener te worden om met lotgenoten te gaan werken aan een fijn en gelukkig bestaan. En ik kan het niet accepteren dat een krachtige gozer als ik een libido heb van een 60+er (no Offence). want ik hou ziels veel van haar en ik weet niet of ik het kan trekken in dit leven als ik haar kwijtraak. Ik heb misschien wel een radicale oplossing gevonden ik ga binnenkort weer de kliniek in om cold turkey af te kicken van die methadon. Ik heb er alles voor over om haar bij me te houden. want ze houd van me om wie ik ben en niet om wat voor keuzes ik ooit in het verleden gemaakt heb. maar ik snap dat dit een gevoelig punt is voor haar en mijn vraag is wat kan ik verder doen????? Ik weet wat ze wil alleen ik kan haar niet altijd geven wat ze wil. omdat ik te moe ben en te verdoofd ben door de methadon. ik wil haar gelukkig zien en dat is het ENIGE!!!! wat telt oja ik ben ervaringsdeskundige in opleiding ( en om prive redenen zeg ik niet in welke branche)"
"Re: bekrompen zak eXeCuze zei: idd wat moet je met een methadon junk ? Klik om te vergroten... sorry hoor wat moet je met een methadon junk? jij bent dus een bewuste gebruiker? ik zal je wat vertellen een bewuste gebruiker bestaat niet je bent een gebruiker of niet. en waarom noem je hem een methadon junk? hij heeft tenminste de ballen om wat aan zijn problemen te doen. terwijl jij jezelf een bewuste gebruiker vind wat ik eigenlijk denk dat het voor jou een manier is om niet in te zien dat je een probleem heb en dat je een excuus nodig heb om te gebruiken. accepteer dat je zelf een junk ben en kweek wat ruggengraat. [verwijderd]"