Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik herken wat je zegt, ik heb dat tegenwoordig ook.. in de tijd dat de trainingpakken nog cool waren genoot ik er met volle teugen van. daarna ben ik een jaartje of 10 gestopt en nu gebruik ik wel eens wat op festivals. maatje van mij heeft altijd zakkie bij.. zij worden allemaal keihigh, maar ik kan niet meer in die flow komen ofzo. ik voel licht wat opkomen en daar blijft het bij.. geen ketsen, niet vaag. enz.... er zitten altijd maanden tussen gebruik. gekke is dat speed wel gewoon zn werk doet.. ----------------------"