Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"thanx!!"
"heej toevallig slik ik ook topiramaat 125 mg 2x daags en ik blow daagelijks ik slik het om een andere reden als jij maar ik merk er geen bijwerkingen van hoor! en als jij een stuk minder blowt zal je het denk ik helemaal niet merken!"
"heej ik had op de andere topic ook al gereageerd maar ik slik het ook 2x daags 125 mg wel om een andere reden als jij maar ik heb nergens last van en ik blow iedere dag 1 of 2 jointjes! succes!!"
"ik begrijp er geen zak van! die link doet het bij niet! nog meer mensen last van?"
"sorry ik ben een a technisch type en heb geen idee hoe dat moet! sorry als ik me verkeerd uitdrukte! ben ook nog maar een beginner he?"