Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"..ik heb de hele therapiezooi afgemaakt, maar ben nu niet in staat mijn trek onder controle te houden...."
"....moed...of lef... ...je moet juist doen waarvan je denkt dat je het niet kan....coke verwoest je leven, je eigenwaarde, lekker spul ..."gewoon" niet meer aan beginnen.....na 1 bolletje ben je niet meer te stoppen,,,"
"...terugval na 7 jaar clean geweest....coke (base) heroine en benzo's met alcohol......herken je dit....het lijkt wel of ik er weer helemaal inzit...alles gaat nu goed..opleiding, baan, huis, auto etc....waarom...???"
"...juist, de hond mee naar 't strand en je gedachten eruit laten waaien...zelfbevredigen is ook een goeie"