Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum en dit is mijn eerste reactie. Ik weet nog goed een van de eerste keren lachgas in combinatie met X, De eerste keer is ongelofelijk zo lekker alles tintelde muziek komt door je hele hoofd heen gewoon super. De 2e keer werd anders, Alles ging op de zelfde manier, X (halve q-dance) heerlijk relaxed op het matrasje met 2 andere stelletjes koppie thee lekker muziekje enz. na een uurtje een ballonnetje genomen maar nu iets langer vast gehouden als de eerste keer. weer dat heerlijke gevoel, oh wat lekker is dit! Alles herhaald zich. hee het word lekkerder als de vorige keer , als ik maar wel weer terug kom op deze aarde!? Fuck ik hoor iedereen over me praten, doe ik gek? ik zie een nare nachtmerrie die ik jaren terug heb gehad, Ik ga toch niet dood, o nee ik ga dood! nee ik ga niet dood ik word 80, ff wachten ff wachten zij ik hard op in paniek en schoot om hoog. Helemaal in paniek! Later bleek dat ze de Ballon van me hebben afgepakt omdat ik in en uit bleef ademen in de ballon. Het gekke is dat ik erna gelijk weer zin had in een ballon haha. Het heeft een poos geduurd deze ervaring met een ballon uit mijn hooft te krijgen. Ik kom als ik helemaal in de ballon zit op een moment van of ik stap er uit of ik laat me gaan en zie wel wat er gebeurd of ik dood ga of iets dergelijks. Herkent iemand dat?"
"Toch heb ik het idee dat als je n2o samen met x gebruik, het lekkerder is dan alleen een Ballonnetje met bv een jointje, ga ik veel meer moeilijker nadenken. Afgelopen zaterdag weer gedaan maar kon helemaal niet zo ver komen als de vorige keer Terwijl ik nu echt dat gevoel heb van laat je maar gaan, komt helemaal goed Voor mij voorlopig ook geen ballonnetje Bijna weer 7 april gaan we weer een xje doen yeehaa!"
"Al die feestjes ook, whahaha"
"Afgelopen weekend weer een thuisfeest gehad lekker met z'n achten dansen sjansen in m'n eige woonkamer. laserlamp, moodlets zelfs een rookmachine en goeie muziek....helemaal te gek!!! Allemaal hadden we ghb en Xtc gebruikt. op een gegeven moment komen natuurlijk ook die gekke ballonen weer voor de dag. ik was al redelijk vaag en dat terwijl ik maar 1 halve x en 4 ml g op had. lekker muziekje op met z'n achten op de matrassen en daar ging die. eerst heel relaxed, lekker zweven op de muziek met hele mooie mensen om je heen.. maar na de 2e teug ging ik zoooo diep dus dee snel m'n ogen open (normaal gaat dat gevoel dan weg) ik zag iedereen als hele oude opa en omatjes. en daarna zag ik sommige gezichten aan als smilies echt zo als deze heeel appart. een meisje draaide haar smilegezicht af en zette haar smile gezicht bij iemand anders op, ongelovelijk realistich op dat moment. Heeft iemand anders zoiets wel eens meegemaakt?"
"Ik lees hier erg veel negatieve berichten over het gebruik van GHB. Wij gebruiken ong 1 keer in de 2 weken op een zaterdag avond GHB. op zo'n avond nemen we meestal 1 of 2 keer een dosis. bij mij is dat 4.4 en mijn vriendin heeft aan 2.8 genoeg. Dit doen we nou al 2 jaar. Natuurlijk gebeurd het ook genoeg dat we een maand niets nemen, als we op vakantie zijn bijv. Het is ook zeker geen must maar wel erg lekker Nu is mijn vraag: zijn wij nu naief om te denken dat wij op deze manier niet verslaafd kunnen raken? Of ligt er weldegelijk een gevaar op de loer als we zo door gaan. Ze zeggen vaker; Het sluipt er in, en daar ben ik me ook heel bewust van. Heeft iemand ervaring met recreatief gebruik op deze manier(positief of negatief) Alvast bedankt"
"Dus als ik het goed begrijp denk jij dat als je met verstand gebruik er nniets in sluipt?"
"Dit zet mijn echt aan het denken, thanks voor jullie reacties"
"Als ik 8 ml neem ga ik zeker slapen, ik weeg 82 kg en heb 4 ml nodig, doseren is zo belangrijk! neem een spuitje en doseer met z´n tweetjes, kijk allebei hoeveel er in het spuitje zit vooral de 2e keer, ben je vaak wat waziger, schrijf op wat en hoeveel je heb gebruikt met de juiste tijd erbij. doe de G in een fles waar je normaal nooit uit zou drinken een medicijnflesje bv en gebruik niet vaker als 1 keer in de 2 weken. Zomaar een paar tipjes. Op die manier hebben wij al zo veel lekkere avondjes gehad zie dit niet als betweterig, tis goed bedoeld"