Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Over 2 weekjes ga ik weer eens een leuk feestje bezoeken en omdat ik de afgelopen tijd al genoeg MDMA heb gebruikt ga ik deze keer voor speed. Speed op zichzelf vind ik iets te helder en nu zit ik eraan te denken om het te combineren met kleine dosissen ketamine (elke 1,5 uur 30mg o.i.d.). Dit zorgt dan voor de extra vaagheid, terwijl je toch de energie hebt van de speed. Er is nog niet heel veel over deze combinatie te vinden, maar van wat ik kan vinden zijn de meesten erg positief. Is er iemand hier die deze combinatie geprobeerd heeft? Ook lees ik dat je bloeddruk hierdoor extra omhoog kan gaan, maar ik neem aan dat dit wel mee valt als je de dosissen bescheiden houdt? Bedankt voor het meedenken!"
"Bedankt voor de tips allemaal. Mooi om te horen dat jullie ook positief zijn over deze combi, ik ben nu helemaal overtuigd dat ik dit eens wil proberen. Ik ga de goedjes niet mengen, en houd de doseringen van beiden ook aan de lage kant. Ik laat nog wel even weten hoe het was!"
"Hoi allemaal! Locatie: thuis Gezelschap: mijn beste vriend (R) en ik Wat: 4-FA, 100mg Zojuist (half uurtje geleden) een bommetje van 100mg 4-FA naar binnen gewerkt. Had het al een tijdje in mn hoofd om dit thuis een keer te proberen in plaats van op een feest en vandaag is het moment. Ik hoop dat jullie het interessant vinden om mee te genieten"
"Setje van the magician staat aan, we zitten lekker in de tuin in de bijna ondergaande zon en een duveltje is geopend. Dit gaat leuk worden! Updates: +0.45: R is al volledig aan het genieten! Voelt zich heerlijk en staat nu te dansen in de tuin, geweldig haha! Ik voel me iets anders, voel dat het eraan zit te komen nu.. +0.50: En bij mij werkt ie ook Hij kwam heel snel opzetten deze keer, nu staan we samen los te gaan alsof we op een festival zijn +1:00 Dit is echt ver boven verwachting. We zijn inmiddels naar binnen gegaan, hebben de muziek hier aan gezet en staan nog steeds te dansen. Ik blijf het niet normaal vinden hoeveel energie je van dit spul krijgt, ik kan gewoon echt niet meer stilzitten. We hebben beiden euforie ten top op het moment, net al een aantal keer geknuffeld (wat wij normaal echt niet doen, heel apart). Misschien nodigen we zo nog wat studiegenoten uit, hoe meer zielen hoe beter. Met boven verwachting bedoel ik overigens dat ik dit niet verwacht had van zo'n relatief lage dosis. Normaal neem ik altijd minstens 150mg, heb nog nooit minder genomen. Gek genoeg vind ik het verschil tussen 100mg en 150mg nihil op dit moment. +1:30 Ik dacht dat ik al in geen uren meer op dit forum had gekeken, maar dat blijkt maar een half uur te zijn! De tijd gaat dus veel langzamer dan je denkt, wat natuurlijk heerlijk is. De effecten blijven nog steeds opbouwen heb ik het idee, ook bij R. Ik denk dat we ieder moment de piek zullen bereiken. Terwijl ik dit typ moet ik mezelf continue corrigeren omdat ik overal een blije of hele blije smiley achter wil plakken. Ach: fuck it { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } +2:00 Hahahaha wat een moment net. Wij stonden dus uit complete gekkigheid met z'n 2en op de tafel te dansen in de woonkamer (op zich al heel leuk ) komt er net op dat moment een bekende voor het huis langsgefietst. Die zag het en begon keihard te lachen. Normaal gesproken had ik me hier nu heel erg voor gaan schamen, maar nu vind ik het eigenlijk gewoon hartstikke grappig Oh wacht, normaal gesproken hadden wij natuurlijk al niet met zn 2en op de tafel gestaan haha!"
"Leuk om te horen allemaal! Het was zeker een hele vette ervaring. Ik heb de rest van het tripreport op een 'concurrerende site' bijgehouden, dus zal hier de rest nog even plaatsen: +2:40 Waar we net allebei nog heel scherp waren, zoals je met 4-FA altijd hebt, hebben we allebei het idee dat we nu toch iets 'vager' worden. Natuurlijk, nog lang niet op een level van MDMA ofzo, maar het superscherpe van de eerste 2 uur is er nu wel een beetje af. We hebben allebei wat meer problemen om de juiste woorden te vinden enz. Geluksniveau ligt overigens nog steeds onverminderd hoog! Deze 100mg p.p. hé, we gaan bijna denken dat het per ongeluk 200mg was +2:45 Ik bedenk met net dat ik in het report nog helemaal niks heb gezegd over hoe fijn je hele lichaam aanvoelt als je 4-FA op hebt. Over je buik aaien alleen al is een goddelijk gevoel R heeft het de hele tijd over de tintelingen van 4-FA, die heeft hij echt continu. Bovendien heeft hij bij elk nummer wat hij leuk vindt dikke kippenvel en vertelt dit dan wel 5x +2:55 Waar R nog steeds op een constant niveau van blijheid zit, begint bij mij de euforie nu iets af te zakken merk ik. Dit is sneller dan ik gewend ben, misschien heeft dat met de kleinere dosis te maken. R had ook nog 2c-b pillen meegenomen die getest zijn met een variatie van 12-18mg. Daar ga ik er NU één van innemen om het geheel wat visueler te maken (Nietsnutfeit: ik moest zojuist smileys weghalen uit mijn bericht omdat ik teveel smileys gebruikt heb) (Nietsnutfeit2: ik had geen idee dat R ook 2c-b had meegenomen, dus toen hij dit vertelde was dit op zichzelf ook alweer een moment van euforie. Dit omdat ik nog nooit een upper gecombineerd heb met 2c-b en hier erg benieuwd naar ben) +3:25 Het lijkt erop dat de eerste tekenen van de 2c-b zich nu al voordoen, want ik begin ineens erg wazig te zien. R merkt nog niks. Ik hoop vooral dat door de 4-FA de zware bodyload van 2c-b wordt weggenomen. +3:45 Zooooow he, die 2c-b doet bij mij als eerst zijn werk. Terwijl ik dit typ zie ik de letters als het ware 'oplossen' in het scherm (echt wegvloeien) en nu verschijnt er achter een aantal letters een soort groen/rode schaduw. Erg mooi! +4:00 Ook bij R doet de 2c-b pil het werk. Ik heb echt de grootste moeite om dit te typen nu, ik zit constant met mijn gedachten ergens anders. Ik ben nu zo de weg kwijt dat ik net was vergeten dat ik al iets over het inkicken van de 2-cb had getypt. R ligt nu echt de hele tijd dubbel. Hij heeft zelf geen idee waarom. Wat ik wel jammer vind is dat de bodyload van 2c-b die je nuchter hebt nog steeds aan de deur klopt, zelfs als het combineerd wordt met een upper als 4-FA. Ook een beetje misselijkheid is aanwezig. +4:05 Ik zie nu ineens overal olifanten op het scherm, muziek klinkt alsof ik het nog nooit gehoord heb. Wat awesome! +4:15 Voor zover ik nog wat in mijn maag had zitten: dat is er nu uit +4:35 Het muurschilderij dat ik hier heb hangen komt tot leven! Het is een schilderij van een kabbelend bergbeekje. Het water begint nu echt te stromen, net zoals ik net over de ijsbeer zei. Dit zijn levensechtere visuals dan ik ook met truffels gehad heb. Als ik erover begin tegen R zegt hij dat hij het ook ziet. R en ik zeggen op het moment niet zo veel meer, we genieten allebei volop van al het moois wat we zien + 4:50 Het overgeven heeft echt geholpen, de zware bodyload is nu volledig verdwenen. En ik trip nu nog harder, de muziek lijkt constant in loopjes te blijven hangen. R zegt dat hij zn hart heel erg goed voelt kloppen, zorg er dat hij het niet meer fijn vindt. + 05:10 Nadat ik R een beetje gerust had gesteld voelde hij zijn hart gelukkig al bijna niet meer. We gaan zo een lachgasballonnetje doen 'insert username ander forum' jouw gifje die je onder elke post hebt staan is ook erg leuk om te bekijken nu. Dit gifje lijkt soms ineens te blijven hangen in de loop, net zoals ik eerder al bij de muziek had. +06:10 De effecten van de 2C-B beginnen nu flink af te zakken. Aangezien er nu niet meer zo heel veel bijzonders te vermelden zal zijn behalve dat we lekker aan het chillen zijn stop ik met het report. Al met al vond ik het zeker een geslaagde avond, 4-FA blijft echt geweldig spul en zat qua euforie voor mij deze keer zelfs heel dicht tegen MDMA aan. Ik denk dat ik momenten als het samen op de tafel dansen met R niet snel weer zal vergeten. Het bijnemen van de 2C-B gaf eerst toch weer de bodyload die ik niet fijn vindt, maar was uiteindelijk ook zeker de moeite waard. Super bedankt voor het lezen & reageren allemaal! Hardcored zei: Mooi report! Leuk om te lezen. Ik vroeg me af hoe de resterende uren zijn bevallen? Ook nog veel euforie of is die weggeebt? De eerste en laatste keer 4fmp (nog maar 1 keer gedaan) viel me de euforie in het begin heel erg op. Na 2 uur was het vooral energie maar geen euforie meer wat ik wel jammer vond. Klik om te vergroten... Om nog even specifiek op je vraag te reageren, ik heb eigenlijk wel een beetje hetzelfde, na 2,5 uur begint de euforie wel af te nemen en na ongeveer 3 uur is deze wel zo goed als volledig verdwenen. Als je op dat moment een kleine dosis bijpakt komt de euforie bij mij meestal wel weer even terug (voor een uurtje ongeveer). Maar als het écht leuk is op een feestje heb ik vaak niet echt het gevoel dat de euforie wegzakt. Dit komt denk ik omdat je van de 4-FA toch wel blijft gaan waardoor je er niet zoveel over nadenkt. Maar als je de euforie te kort vindt duren is 6-APB misschien een betere optie? Schijnt je meer dan 6 uur lang euforie op een constant niveau te geven"
"Hoi allemaal! Ik lees al een tijdje met veel interesse mee op dit forum en heb besloten om nu maar eens een account te maken, dit omdat ik interesse heb in een combo van 4-FA met later een kleine dosis 6-APB. Ik ga binnenkort naar een feestje wat 8 uur lang duurt. Vlak voordat ik er ben, ben ik van plan om een 4-FA capsule te nemen. Ik denk dat ik ongeveer 140mg 4-FA in de capsule ga doen. Normaal gesproken pak ik na ongeveer 3/4 uurtjes dan nog eens 70mg 4-FA bij, zodat ik genoeg energie heb tot het einde van het feestje. In plaats van deze redose met 4-FA zit ik eraan te denken om 50mg 6-apb te droppen. De gedachte hierachter is dat tegen die tijd het euforische gevoel van de 4-FA is uitgewerkt maar de stimulatie nog wel aanwezig is, en dat de 6-apb ervoor zorgt dat de euforie weer terugkomt (hopelijk sterker). Nu weet ik dat het combineren van stimulanten over het algemeen geen goed idee is vanwege kans op het serotonine syndroom. Maar als ik het bij de dosissen houd die ik hierboven beschrijf, lijkt het me dat die kans niet erg groot is. Of zie ik dit verkeerd? Ook vraag ik me af of de 6-APB genoeg stimulatie geeft om het tot het einde van het feest vol te houden. Of is het misschien een beter idee om voor de redose 40mg 6-apb en 20mg 4-fa in een capsule te stoppen? Ook ben ik me ervan bewust dat een combo als deze voor meer neurotoxiciteit zal zorgen dan enkel het gebruik van 4-FA, maar dat vind ik geen probleem. Ik wil 2016 nog even knallend afsluiten en daarna las ik een mooie pauze in tot in ieder geval koningsdag, zodat mijn hoofd even lekker kan herstellen Alvast bedankt voor de hulp"
"Niemand? Ben heel erg aan het twijfelen of ik dit wil gaan doen of niet"
"Snoeischaar zei: Ik denk dus niet dat de euforie sterker zal terugkomen, wellicht dat het wat langer aanhoudt dan in het geval dat je nog eens 4-FA zal bijnemen. Klik om te vergroten... Omdat ik het juist wou doen om de euforie extra sterk terug te laten komen en dat blijkbaar niet gaat werken, houd ik het alleen bij 4-FA. Ik ga zeker een keer 6-apb proberen op een feestje, maar voor nu wil ik zekerheid, zodat het sowieso een geweldige avond wordt. En die zekerheid biedt 4-FA mij Bedankt voor de reacties!"
"Bommetje45 zei: Hoe was het? Klik om te vergroten... Heer-lijk feestje gehad! (liquicity winterfestival) Het valt me op als de sfeer goed is en je het écht naar je zin hebt, je het helemala niet meer door hebt wanneer de euforie af begint te nemen. Of eigenlijk, als ik er zo achteraf op terugkijk, heb ik zelfs het gevoel dat de euforie gewoon het hele feest heeft aangehouden"