Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vreemd, ik lees dat een SSRI (zoals citalopram) juist kan helpen beschermen tegen neurotoxiciteit: http://www.erowid.org/chemicals/mdma/md ... cle3.shtml (kopje Blocking Neurotoxicity) http://www.drugsenuitgaan.nl/index.cfm? ... s&vraag=40 XTC en anti-depressiva Als je depressief bent is het sowieso geen goed idee om XTC te gebruiken. Als je de moderne antidepressiva gebruikt, de zogenaamde SSRI's, dan zal je hoogstwaarschijnlijk bijna niets meer voelen van je XTC pil. Het heeft dan geen zin om meer te slikken. Als een oude klasse antidepressiva gebruikt, de zogenaamde MAO-remmers, dan is het heel gevaarlijk om XTC (maar ook speed) te gebruiken, je bloeddruk kan gevaarlijk stijgen en je kan eraan doodgaan! bron: http://www.unitydrugs.nl/mdma.php Klik om te vergroten... Halfwaardetijd Overigens de halfwaarde tijd van citalopram (totdat er nog maar de helft van de dosis aanwezig is) anderhalve dag: http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat= ... on&id=9844 Hier lees je ook de stelregel dat men 4-5 maal de halfwaardetijd neemt om er zeker van te zijn dat er iets uit je lichaam verdwenen is."