Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste DF leden, Ik heb in de loop der jaren aardig wat xtc op en ben er achter gekomen dat ik er niet meer goed tegenkan. Waar ik voorheen 1 dagje brak was ben ik nu 5 dagen strontziek. Licht in mijn hoofd, misselijk (gevoel dat je elk moment moet kotsen en dat 5 dagen lang), chemische smaak in mijn strot. Een aantal jaar geleden deed ik het best vaak en hield ik nooit rekening met de 3 maanden regel. De laatste tijd als ik het deed (en ik doe het eigenlijk nooit meer) zaten er soms 6 a 9 maanden tussen. Waar dit dan aan ligt weet ik niet maar de lol is er voor mij af. De kater is het mij het avondje lol niet meer waard en het avondje zelf waar ik voorheen gemakkelijk 3 uur een love gevoel had mag ik nu blij zijn als ik 1.5 verliefd ben en daarna gewoon als een mongool met mijn bek loop te smekken. Maar goed ik dwaal af. Nu wil ik een keer speed gaan proberen en om een lang verhaal kort te maken :P wilde ik weten hoe het met de kater van speed zat. Is dit te vergelijken met die van xtc? Spreekt speed dezelfde stoffen aan als xtc (serotonine) etc.? Ik heb hier nu een gram liggen en zal om te beginnen gewoon een klein lijntje proberen en dan zie ik wel of ik er iets van voel en hoe ik me voel en ga niet (wat ik hier soms wel een lees bij mensen die het voor het eerst gebruiken) gelijk een hele gram wegwerken. Hoe zit het dan met de kater?"
"Bedankt voor de reacties mensen. Heb afgelopen maandag (thuis) gebruikt en terwijl ik in het begin niks voelde merkte ik een paar lijntjes verder (geen idee of het goed spul was of niet) toch wel een warme gloed die met vlagen over mijn rug en door mijn hoofd ging. Was ook helemaal niet meer moe en heb toen een (heerlijk) stukje gefietst. Vond het echt geweldig tot het uren later uitgewerkt was. Toen wilde ik eigenlijk naar bed maar dat lukte natuurlijk niet. De volgende ochtend (paar uur later dus) voelde ik langzaam de kater komen en hij was iets anders dan bij MDMA maar toch ook weer een beetje hetzelfde. Zo had ik weer een gore chemische smaak in mijn giechel waarvan ik de hele dag het idee heb gehad dat ik elk moment kon gaan kotsen en verder was mijn buik zwaar over de zeik en zweette ik me eigen helemaal (chemische geur) kapot. De 2e dag was al een stuk beter en vandaag heb ik het idee dat ik bijna de oude ben. Het was een leuke ervaring maar ik voel me telkens zo verrot na pillen (en nu dit) dat ik het er niet meer voor over heb :P jammer maar helaas."
"Beste DF Leden, Ik ben (op mijn andere account waar ik niet meer in kom) al een aantal jaartjes lid hier en kom hier altijd om A informatie intewinnen en B voor de interessante trip verslagen. Nu is er bij mij eigenlijk nog nooit wat mis gegaan omdat ik me altijd aan de ''regeltjes'' zeg maar heb gehouden. Nu ben ik van plan om voor het eerst GHB te gebruiken en nu wilde ik graag weten hoeveel ik hier van kan nemen om mee te beginnen en om maximaal mee te eindigen. Je hebt vaakt regels van hoe zwaar je weegt, tolerantie etc. Ik heb dit zoals ik al zei dus nog nooit eerder gedaan dus qua tolerantie 0.0 maar ik ben daarentegen wel 1.84 en weeg flink te zwaar 125kg. Dus wat is het verstandigst om mee te beginnen enzo? Mijn ervaringen met XTC was altijd dat ik nooit met te weinig wilde beginnen aangezien bijnemen bij mij niet hetzelfde effect had als gelijk wat meer te pakken maar bij G ligt dit zo te lezen anders. Ik ben trouwens in het bezit van spuitjes dus doseren is geen probleem aangezien ik niet met cola doppen enzo wil gaan klooien. De jongen (vriend) waar ik het van ga krijgen zei dat een buisje veels te weinig was en hij voelde daar niks van bla bla bla. Ik heb daar een beetje lak aan en wil het zekere voor het onzekere en houd het lekker bij een buisje aangezien ik niet weet wat voor een effect dit op mij (eerst keer) heeft. Verder weet ik niet of het getest is maar wil wel voor de zekerheid de ph waarde meten (meende hier ergens op het forum wat over gelezen te hebben) . Hoe gaat dit precies in zijn werking en kan dit gewoon dmv zo'n papieren metertje, of heb ik dat helemaal fout? Alvast bedankt"
"Bedankt voor je reactie marsss Ik had een aantal dagen geleden een buisje van een vriend gekregen en ben begonnen met 2ml. Als ik het forum hier zo lees word dit vaak als weinig beschreven maar aangezien het mijn eerste keer was dacht ik beter bijpakken als het te weinig is plus ik wist niet hoe sterk het goedje was. Na een uurtje te hebben gewacht nam ik 1ml bij en heb dit proces hierna nog 2 keer herhaald met tussenpozen van minimaal 45m tot een uur. Heb helemaal niks gevoeld en weet vrijwel zeker dat het spul gewoon rommel was aangezien die maat van me stoer vertelden dat hij altijd 4 a 5 buisjes wegwerkten om uberhaupt iets te voelen. Volgende keer beter en dan liever ook gelijk getest ."