Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"He hallo daar, Ik herken je verhaal! Heb het gehad van een jointje. Is helaas fout gegaan een aantal maanden geleden. Heb er nog steeds last van. Wat het nou precies is? Niemand kan het je vertellen, je dokter niet, google niet en de mensen die het zelfde hebben niet. Hoe lang het gaat duren? Geen flauw idee. Ik denk dat het niet alleen het jointje of de truffels is geweest. Het is iets waar wij gevoelig voor zijn. Het enige wat ik doe is accepteren en door gaan. Zie het als een onwijze leer les. Hopend dat we het op ten duur vergeten, misschien is het een gevoel wat moet slijten. Vecht er niet tegen, dan wordt het alleen maar erger. En vergeet niet, geniet van het leven en gebruik geen drugs meer. Dat versterkt het rare gevoel meer. Blijf lekker gezond leven, veel sporten is ook een goede tip. Liefs!"