Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik heb hier al aardig rondgeneusd maar heb toch maar besloten om een account aan te maken omdat ik al een tijdje met een vraag rondloop. Ik ben 17 jaar, 63 kilo en 2 jaar ervaring met xtc. Toen ik voor het eerst xtc nam was ik 15 en had een kwartje maar heb er niks van gevoeld. Die keer erna was op Hardcore feest en had 3 kwart waarop ik erg goed ging. Zo ging het steeds naar meer. Als ik nu naar een hardcore feest ga neem ik altijd 5 pillen (nintendo's) mee. Ik begin dan met 1,5 pil en die slaat niet aan en na een half uur pak ik nog 1,5 en dan slaat die in. Na een uur pak ik nog 1 en na het volgende uur nog 1. Ik voel me dan wel goed maar niet het moet zijn. Ik heb vaker gehad dat ik echt lekker ging maar als ik nu pak met 5 of meer pillen is het niet hoe het moet zijn. Een vriend van mij, die groter en ook nog ouder is doet ook al 2 jaar xtc en als hij een kwartje op heeft gaat hij als hard met dezelfde pillen. Ik vraag me dan af hoe het komt dat ik 5 of meer pillen nodig heb voor het effect dat mijn vriend heeft bij een kwartje die ook nog groter en ouder is ? Ik zou graag antwoord krijgen of tips die ik kan gebruiken. Alvast Bedankt !"
"Het kan zijn dat je je serotonine voorraad al hebt uitgeput. Je hebt een tolerantie voor mdma opgebouwd, de enigste manier om weer harder te gaan is voor een lange tijd niet te gebruiken [/quote] Bedankt voor je reactie ! Maar zou het dan ook kunnen dat ik van nature er beter tegen kan ? Want als ik pak die is het altijd op een hardcorefeest en die vriend van mij gaat ook altijd mee. Dus we pakken altijd samen en ik doe het niet meer of minder en toch heb ik meer nodig als hem ?"