Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heey, ik ben een redelijke ervaren (lees: vanalles wel een aantal keren gehad) drugs gebruiker en ik moet volgende week me verstandskiezen laten trekken. en ik vroeg me af of het miss nut had om een grammetje coke te snuiven van te voren zodat ik er nix meer van voel. of is keta of speed misschien beter? als keta een paard kan verdoven, moet mijn kaak toch een eitje zijn? wie heeft er ervaring mee of een goede reden om het juist niet te doen? met vriendelijke groetjes, drugsbunny90"