Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb enorm veel advies nodig ik zal u mijn huidige situatie verklaren: Ik ben een 17 jarige jongen met volgens mij een redelijke speed verslaving, dit is een enorm probleem voor mij en mogelijk ook mijn toekomst. Kleine uileg anderhalve maand voor het eerst speed genomen, snuif nu bijna een maand lang een halve gram per dag. Ik heb zeer sterke speed en ben door die hoge dosis enorm vermagerd met veelste weinig slaap.Speed geeft net genoeg energie om nog te kunnen werken en de enorm veel andere varantwoordelijkheden te nemen. Ik sinds een paar dagen enorm veel steken in o.a. lever en nieren ook last van slapeloosheid en overdreven hartkloppingen dit zijn geen kleine pijntjes. Ik zit in een enorm belangerijke situatie een van de redenen voor gebruik welk een groot deel van mijn leven beeinvloed. Welk ik liever niet vertel i.v.m. herkenning.Het komt op een hoop stress en een heleboel verantwoordelijkheden neer. Ik ben vastbesloten nu te stoppen en kan godzijdank niet meer aankomen. Ik moet toch mijn dingen kunnen doen omdat dit super belangrijk is. Mischien een raar verhaal komt eropneer dat ik geestelijk moet afkicken maar o.a. ook moet werken. Heeft iemand alsjeblieft tips, advies of informatie over wat er kan gebeuren bijv. depressie en dergelijken. Uhm kan ik zonder dokterrecept bijv. slaappillen, antidepressiva en dergelijken verkrijgen en waar? Zo niet is er iets anders wat me kan helpen ? ik was vanplan letterlijk te werken en slapen en bijv. veel vitamine binnekrijgen. Omdat speed nieuw voor me is weet ik er helemaal niets vanaf. Elke reactie denk ik me te helpen. Graag alleen positieve reacties haha. Alvast super erg bedankt! Groeten het voorbeeld hoe het dus niet moet!"
"bedank voor jullie menig/advies , vooral veel koolhydraten binne krijgen dus. ik denk dat mentaal zwaar word ik ben heel erg verslavingsgevoelig, en zeker in mijn situatie nu. nog n rare vraag wat ik zeg met die hartkloppingen en steken in mijn borst op de plek van mijn hart, is da nie veel bijzonders of heb ik mn hart overbelast of zoiets? nie dat da ding opeens stopt haha. ja ben k blij om ik zag mn kop gistermorge in de spiegel en da was verre van gezond, en ik ben na mischien gemiddelt 2 uur slaap per dag n maand lang helemaal gebroken. nu ook weer ik moet bijvoorbeeld dadelijk om 9 uur alweer werken en ik heb nog steeds niet geslapen. daar moet ik mee oppassen normaal snuif ik dadelijk wat weg zodat een beetje fatsoenlijk kan werken. ik ga me best doen heb nog voor zon 50 euro speed, en ik vind het zondegeld dit weg te gooien. maar moet ik wel doen. ik hoor graag nog meer en ga nog n uurtje slaap proberen te pakken."