Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is dit nog te komen? mijn planten zijn kapot gegaan lang geleden en zou er graag terug een hebben. Verzamel ethnobotanica plantjes"
"Zaad is zeer moeilijk, mij lukt het alvast niet. Ik informeer me wel bij de afrikanen Triestig dat dit illegaal is ik koop me een fles zuivere alcohol hier om de hoek aan €40"
"Wolfskers, peyote, hemia salicifolia, san pedro, salvia dinivorium blossom strain (onderweg), Bilzenkruid,HBW 'madagascar' (onderweg), absinth alsem, cocullus indicus, datura metel, alruin maar is aan het kapot gaan, kinineplant, leeuwenoor, binnenkort kratom. Vele andere kruiden, ben Herborist. Had vroeger +150 maar ik heb een tijdje nalatig geweest en veel verloren.. weer aan het opbouwen. Ik zoek vooral overblijvende planten nu"
"Gebruik interesseert me ook niet, heb veel gevaarlijkere planten staan die legaal zijn. Dat ze de takjes op straat verdbieden maar een plantje thuis?? Ik verzamel ook messen thuis waarmee ik niet op straat mag lopen. Vroeger waren er nog nederlandse ethnobotanica forums waar je terecht kon maar die zijn ook met de noorderzon verdwenen. Ik neem terug hobby op die enkele jaren on hold heeft gestaan (alcoholverslaving, nu 3,5 jaar geen druppel meer) en wil mijn collectie terug aanvullen."