Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb 8 jaar dagelijks gesnoven en 9 jaardagelijks gerookt. en alsje daarmee begint hoef je nooit meer te snuiven. maar echt leven word ook lastig ik was meestal 6 tot. 800 kwijt per dag. en minimaal 300 je moet er niet aan beginnen. een tientje is 2 minute en 50 euro een half uur en je kan niet zeggen ik koop 100 en doe er hele avond mee omde half uur pakken. nee als je m uitblaast. maak jeje volgense want die is meteen uitgewerkt daarom houde ze t zsm in. het word niet veel sterker maar als ie eruit is verdwijnt je flash. afblijven rommel ik heb 16 klinieken gehad in nl. ook buitenland afrika bosnie enzv maar niks helpt meer en het is echt niet te doen. en de 1e dag dacht ik hee goedkoper dan roken. was mar 100 euro. en snoof altijd 250. en 2e dag was 200 en 3e 300. dat is tijdje zo gebleven n maand of 2. en daarna ga je alles doen voor geld maar echt alles. je hebt niet zelf te kiezen meer of je erna gewoon stopt. ik dacht altiud. nu dit en dan klaar. maar as ik niks had. ging ik rare dingen doen voor geld. die ik nooit gedaan had als ik niet gebruikte maar je hebt het niet onder controle vante voren kan je echt dnken. ik doe dit enga iets doen tussedoor en pak soms maar zodra het er is begin jete trillen en alles gaat achter elkaar meteen op. en voor je laatste benje al nieuwe aan t regelen . en als je echt denkt nu lukt t stoppen hierna. dan verneuk je je laatste of smaakt niet en moetje weer nieuw voor 1 goeie laatste. en dan krab je k uit. en die smaakt altijd vies. en dan moet je weer nog eentje gewoon niet doen isme aanrader. door miu zijn al me vrienden en omgeving clean geworden omdat ik as schooide op straat en zwerver straatjunk was extreem. k weet niet of k iets gezegt heb wat r niet op mocht. niet prijzen of echt hoeveelheden alleen van mii per dag. maar ik had veeel schulde en nog. en kom daar niet vanaf zomaar. hoop dat t goed is en er op mag want denk niet dat t aanmoedigend ofpositief is en als er eentje door denkt doe t beter niet. dan is dat al winst voor mij en enige reden waarom ik dit typ.. ik zag de.vraaag en dacht. niet interesseren of boeien want het is niks. als je mensen kent die snuiven. (ook rommel) maar die moete erook niks van hebben en als mense mense kenne die base.weet k zeker dat het negatief is en asdie nog gebruikt onbetrouwbaar. denk aub na. en bliif ervanaf!!"
"Bigvloei zei: Thanks maat, hier heb ik wat aan! Dus 0,1 gram is meer dan voldoende voor een enkele hit begrijp ik. Mag ik vragen hoe je dit rookt? Uit een wietpijpje met meerdere gaasjes en as? En maak je de brokjes dan helemaal klein of dat niet? Ik heb het idee dat brokken verbranden ten koste gaat van een heleboel bruikbare dope. Ik vraag me af wat de beste manier van consumeren is (nee hoef niet te horen beter helemaal niet). Ik dacht aan een klein wietpijpje, hier meerdere gaasjes in en daarbovenop een klein stukje aluminiumfolie waar ik dan een paar mini gaatjes in maak. Daar doe ik dan as op, en daarboven dan de zo klein mogelijk gemaakte basecocaine verdeeld over het as. Is dit de meest efficiënte manier van roken zonder dat de helft vervliegt? En kan base coke ook versneden zijn? Of klopt het dat basecocaine altijd puur is? Klik om te vergroten... pijpje met 1gaasje en3kwart sigaret as. brok erin en aansteke tot opbrand endan tot uitgloeit hijsen. maar ik zou t helemaal niet doen!. lees daarvoor andre reactie.. 1x kan niet.. en anders waarom zouje 1x iets doen wat je t lekkerst smaak en gevoel geeft dieje denkt te kennen. want dat gaje denken en dan wilje dat zwz nogeen keer. en na 3 dagen aanstuk was ik eraan verslaafd. tonnen schuld en ellende. alles kwijt niet doen zou k zeggen. je kunt dit niet controleren of 1 x indezoveel tijd doen. en asje tog doet. doe nooit alleen. want das mijn probleem. al 10 jaar alleen en advies is vaak mensen die t doen nietmeer mee omgaan. maar ik ben me probleem zelf en alleen. en als jet doet wil je niet meer samen want delen zit er al snel niet meer in. je word extreem gierig en rookt erna zelfs brokjes brood van de grond gepakt met een zaklamp paranoia. en dan hebje t weer. da is vies en dan moet jeweer nieuwe halen 1 laatste keer .. wat waarschijnlijk 10x op een avond if nacht gebeurt die laatste keer tot niemand meer wakker is omte lenen of iets te jatte.. je word n crimineel. niet zelf inde hand het gebeurt gewoon omdat het moet. ik dacht ook van niet maar als je t op heb is dat andersda doet da spul! afblijven. echt rommel"
"r@r@ zei: Ik heb ooit op 40 mg. Meet gezeten toen ik de Detox binnenkwam. In ongeveer 2 weken zat ik op nul, met nog een week "bijkomen", maximale tijd die je daar had (Den Haag) was ook 3 weken (alhoewel er ook uizonderingen waren die langer mochten blijven, bijv. in afwachting van doorstroom behandeling, zij konden daardoor langer over afbouw doen). Volgens mij was het 5 mg. per dag en vanaf 10 mg. 2,5 mg. per dag. Voor mij was het goed uit te houden (tot laatste 7,5- 10 mg...), ik was overdag niet ziek. Meet werd 's ochtends uitgedeeld, dus elke ochtend werd ik gewoon eerder ziek wakker. Ik wens je heel veel suc6! Klik om te vergroten... ik snap t niet zo goed met 70mg methadon zit ik nu meer dan 2jaar op. als je echt klaar bent met klinieken, opnames, terugvallen, overdosissen; ziekenhuizen, straffen, alle negatieve kutzooi die je hebt met junken.. k was een crackhead rokte zon 16gr per dag asn coke. reken mar aan is zon 10x teveel als je bruto verdiend per maand. kan zegge 830 per dag. 30 heroine. maar sinds methadon. ik gestopt. en ook nooit meer gebruikt. na laatste crisis opname 3 terugvallen gehad met crack pijp weg. nieuwe.enz. maar laatste x pas na een jaar weggegooit. maar niks gebruikt nu 2 jaar clean en methadon voel k niks van meer. went als goed is. maar ik heb veek gedachte om eraf tegaan. sf bouwen. omdat ik elke week moet halen pf daar word k moe van. en verplicht 2 ucs doen terwijl k vrijwillig er ben maarja. ik ga hier wss niet meer mee stoppen. is ook het advies. het is niet zo hoge dosis. redellijk normaal. om mee te leven alleen het is kut dat je er moet blijve komen.... hierboven las ik ook iemand met 19 of 20 pilletjes .. als je alleen van 1 tm 5 mg hebt gezien. kun je er beter helemaal geen gebruiken. je kan ook gewoon 2 bekertjes drinken en 20 pillen van 50 zit er voor niemand in.. ook 10 niet zomaar. zoizo krijg je boven 200 zozio vloeibaar. als je echt ermee wil stoppen. heb je nog wel eens zucht naar heroine? denk je nog wel eens aan gebruik/heroine? mis je nog iets in je leven? zo ja. wat. ... weet je het niet, stop dan nog niet .denk je eraan of zucht/cravings, hou nog n tijdje methadon aan. k heb 20 klinieken gehad. 5 crisis opnames 1x zuid africa. / bosnie. safehouse 3x. 8x verhuisd. het is klaar als je met alles klaar bemt wat je moet doen om te stoppen als je t zelf niet kan. zoveel opnames als nodig. totdat je t zo kotsbeu bent dat je egt stopt. ook vermoeid van het terugvallen enzv. en de ellende die erbij komt geld regelen. wekker om dealer te halen.. slapen wanneer dealers slapen. of geld regelen. wil je dit. mijn advjes van changes ggz was. gebruik zo min mogelijk, je word nooit clean waarschijnlijk, dus we nemen je niet op. er zijn er meer zoals jou. gwbruik zo weinig mogelijk om zo oud mogelijk te worden. was 2017. daarna africs geweest. na half jaar teruggevallen tot crisisopname. plus ibs rm. 7 maanden vught gesloten gezeten maar daar wel aan methadom begonnen. maar daar is de kliniek waar gebruikt word.kentron mag gebruikt worden dus pauzes goed zijn. maar pogingen clean worden niet. maar in alle 12 stappen klinieken inclusief afrifa. heb ik niemand gezien diie 1x heeft gebruikt en ik zelf niet. dus waarom laten kentron hun zo manipuleren? omdat de verslaafde degene is die denkt te manipuleren. en dit ene staatskliniek is en kom jij daar. kom je in een cirkel tot je het inziet. jij gaat aan de medicijnen, of terugvallen. niet buiten? dn binnen. dan word eruit gezet. en ze verwachten je weer op de wachtlijst.. zo houden hun hun klanten. op net zoon vieze manier als dealers tientjes bolletjes uitdelen vooor clean tijd. RED jezelf hierboven praat ik 12 stappen goed omdat je niet terugvalt daar. maar het is niet wat mij geholpen heeft het is al met al. alle ervaringen psychology en therapy die ik nu weet en ken. mensenkennis. mensen lezen. wil iemnd hulp en zit die vast of het die al die problemen die ik hier benoem ook og een begin ,en wil je njet zover komen???? whats app mij maar. persoonlijke hulp is 10x beter dan elke kliniek. het punt is wel. jij moet geloveb in degene die jou helpt anders kan je beter nog ff wachten. en als je niet zelf of niet echt wil. werkt het zeker niet. niet appen voor bs aub. geef me nr op voor mensen die hulp zoeken. of niet wete wat ze moete doen. een verslaafde kan het beste een veslaafde helpen (en dt is meer waard dab een zaal vol die zegt 12 stappen is het enige dat werkt!) is niet waar. maar kies je eigen weg doe t voor jezelf 0640938958"