Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou het niet doen maat, ik werk als veiligheidsagent op de luchthaven. In de kelder lopen er sowieso altijd drugshonden rond die de bagages willekeurig controleren. En op de fouille zou ik het ook niety risceren!!! Wil je het toch doen dan maak je 50 percent kans dat ze je niet pakken Good luck en anders als ze je pakken zit je goed vo 4 jaar onder de turkse zon en zal je aars lekker groot worden"
"Hello, Binnenkort ga ik voor de eerste keer kristallen proberen ( na 10 jaar xtc pillekes ) Wat is de beste manier om ze te nemen (capsules??? kan ik die verkrijgen bij de apotheker?) En krijg ik er het love gevoel van??? Thanks P.S: Welke dosering te nemen, ik weeg 60 kg ( wel ervaren gebruiker)"
"Ok, bedankt. Ik denk da ik lege capsules ga kopen en ze zo nemen. Worden je pupillen ook knalgroot met kristallen??? en kan je erdoor overgeven..."