Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum dus als ik iets verkeerds doe hoor ik het graag. Sinds 3 jaar ben ik bipolair en gebruik daar Lithium voor. Daarnaast Sertraline (anti-depressivum) en Abilify (anti-psychoticum). Ik heb een zeer sterke wens, na het zien van zowat alle testimonials op Youtube, om DMT te roken. Betekent mijn medicijngebruik dat ik nooit aan DMT zal mogen beginnen? Zijn er mensen die ook bipolair zijn die met tussenwegen toch DMT gerookt hebben, en belangrijker: zonder problemen? Ik ga dit binnenkort uiteraard bespreken met mijn psychiater, maar aangezien die van mij nogal conservatief is wat betreft drugs dacht ik er goed aan te doen om ervaringsdeskundigen hier ook te raadplegen. Alvast bedankt voor de antwoorden"
"Uiteraard wil ik het niet in combinatie met de medicijnen gebruiken. Ik wil kijken of ik ze, in samenspraak met mijn psychiater, kan afbouwen. Ik weet dat dat als manisch-depressieve moeilijk gaat en dat je eigenlijk levenslang vastzit aan medicatie. Maar volgens mij als leek, moet het toch mogelijk zijn om een korte tijd zonder lithium te kunnen leven."