Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag Forumleden, Mijn vriendin en ik hebben nu een aantal keer 3-MMC genomen. Ik heb dit iedere keer gekocht bij een betrouwbare Vendor. Ik ervaar bij het nemen van een capsule(s) wel euforische en speedachtige effecten (energiek en praterig), maar mijn vriendin die wel ADHD heeft die ervaart na het nemen van capsules 3-MMC nauwelijks tot geen effect. Zij ervaart zelfs een tegengesteld effect, ze wordt er namelijk erg rustig en ontspannen (tegelijk onrustig, door ongewenst effect) van de capsules. Toch ervaart mijn vriendin bij het snuiven van 3-MMC wel enige gewenste effecten, dus energiek, praterig en hoe mijn vriendin het vooral beschrijft dat ze dingen moet zeggen en moet zeggen, omdat het erg belangrijk is en bang is dat ze het vergeet. Deze effecten zijn niet groots, maar wel aanwezig. Het probleem is dat wij het beiden niet prettig vinden om te snuiven. Daarnaast duurt het bij mijn vriendin soms extreem lang voordat zij effecten ervaart van drugs (Soms wel 4 a 5 uur). (Is hier mogelijk een verklaring voor?) Ik zat nu te denken, zou het kunnen dat 3-MMC, voluit 3-Methylmethcathinone dezelfde werking zou kunnen hebben als Ritalin, voluit Methylfenidaat. Wat voor ADHD'ers wordt gebruikt als 'medicijn'? Het heeft namelijk alletwee een Methyl-structuur. Ik ben erg benieuwd of anderen hier ervaring mee hebben gehad, het antwoord weten op dit rare verschijnsel of andere aanvullingen hebben?"
"Hallo, Om te beginnen, ik koop normaal 3-MMC (of andere designerdrugs) op een research chemicals die ik inmiddels kan vertrouwen (uit eigen ervaring). Nu is dit middel niet meer te leveren door deze site. Daarom besloot ik om 3-MMC te kopen bij een andere RC. Ik heb dit dus woensdag besteld en kreeg het zaterdag in huis. Ik lees me altijd grondig in vooraf en wil ook zeker weten of het middel dat ik binnen heb de juiste is. Wat het vreemde is aan deze aankoop is dat de 3-MMC die ik normaal bij mijn 'vertrouwde RC' koop wit is. Bij de 'nieuwe RC' is het middel dat ik binnen heb gekregen 'pastel' geel. De structuur is nog wel hetzelfde (korrels, zanderig) en de smaak is zoals de 'normale 3-MMC' vies, bitter etc. Hebben jullie dit eerder gezien of meegemaakt en kan ik dit GELE middel tot me nemen? Zit er een verschil tussen witte en gele 3-MMC?"
"Ten eerste bedankt voor je uitgebreide en duidelijke reactie! Sorry voor de late reactie, had even niks meer verwacht haha. Tommie_K zei: Die werking geldt voor alle stimulantia die een verhoogde afgifte van dopamine veroorzaken, de heropname blokkeren of allebei. Stimulantia hebben geen tegensgestelde werking op de hersenen van de ADHD-er. De ADHD-er begint met een te laag niveau van dopamine, andere mensen met een voldoende niveau. In eerste instantie zal je waarnemen dat de ADHD-er vanuit een situatie van verlaagde focus en alertheid in de sweet spot komt terwijl de niet-ADHD-er, die al in de sweet spot zat, eruit wordt getild naar overdreven focus en alertheid. Om de ADHD-er daar ook in te krijgen heeft ie simpelweg wat meer nodig. Klik om te vergroten... Je geeft dus aan dat het er meer van het middel nodig is om iemand met ADHD zogezegd in 'de sweet spot' te krijgen en in de overdreven focus en alertheid. Dit is me wel redelijk duidelijk. Toch is het ook zo dat bijv 3-MMC ook op je serotonine inwerkt. Ik snap dan niet zo goed waarom dit dan niet echt ervaren wordt. Het enige middel waarbij m'n vriendin wel duidelijk merkbaar, maar niet overdreven effect heeft is 4-Fa/4FMP (caps van ongeveer 100-120/140mg) Waarschijnlijk, omdat dit meer inspeelt op serotonine(?) Hoeveel mg van dat spul cappen jullie? En snuiven? Die 4 a 5 uur wachttijd, wordt daarbinnen nog bijgedoseerd of kan het zijn dat ze een enkele dosis neemt die eerst 4 uur niet merkbaar is en dan overtuigend wel? Klik om te vergroten... Ik kan me heugen dat we eerst een cap van 180mg, dan 160mg en dan 120mg ongeveer heb genomen. En ik geloof na 2e cap, ongeveer 30-50mg gesnoven. Bij het nemen van de eerste cap wachten we eerst zo'n 3 a 4 uur. Daarna snuift m'n vriendin (ongeveer 30-50mg) en dan is het opeens wel merkbaar, maar niet overtuigend. Wat dat snuiven betreft, doe dat inderdaad maar niet. Je zou het nog bij elkaar in de poeperd kunnen spuiten, vermengd met een beetje water. Maar als daar de kinky nieuwigheid vanaf is lijkt me dat ook niet al te sustainable. Beter laat je die rotzooi lekker voor wat het is, en als er toch eens behoefte mocht ontstaan aan plezier met stimulania, neem dan bij voorkeur apothecair bereidde methylfenidaat of dexamfetamine, oraal. ALs je daar maar genoeg van neemt dan kan je heel fijn samen ontboezempornotabbladklikken tijdens de friemelseksbabbelpraatschoonmaakactiviteiten hoor. En als dat lastig te krijgen is dan zou ik altijd nog adviseren om een beetje fatsoenlijke pep te kopen en schoon te maken met aceton ruim voordat je je goeie geld aan een envelop met zwaar vervuilde, overrated en overpriced cocaine uitgeeft of je neus/poeperd/restvanjelichaam volpropt met RC's waarvan de (semi)legale status puur en alleen is gebaseerd op het feit dat geen hond enig idee heeft wat het is en wat het aanricht. Klik om te vergroten... Haha prachtig verwoord dit!! Voor komend oud en nieuw zitten we er aan te denken om of XTC of 4-Fa te nemen. Dit heeft namelijk een fijne werking. Al vindt ik de kater van XTC wel iets om tegenop te zien. Ik ben niet echt weg van pep en al helemaal niet van cocaine. Ik ervaar bij deze middelen wel het stimulerende, maar in veel mindere mate het euforische/love gevoel. Iets waar ik erg van houdt. Dit effect treedt wel op bij 4-Fa en XTC. (Daarnaast heb ik ook nog 6apb in huis liggen, wat ook nog een optie kan zijn.) Ik ben wel benieuwd wat voor werking Methylfenidaat of dexamfetamine dan bij jou heeft? En bij welke dosis een 'wausig effect' optreedt? Mijn vriendin ziet dit middel namelijk als medicijn en niet als een drug."
"Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels op hun site gevonden dat ze een nieuwe batch hebben die dus geel is. De gele batch is goed bevallen haha!"