Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik lees alleen verhalen over mensen die er jaren verslaafd aan waren, vandaar mijn nieuwe topic hierover. het is er rustig aan ingesluimerd, maar heb ongeveer 2 maanden iedere dag ghb gebruikt. Nu waren dat niet zeer grote hoeveelheden die ik hier op de forums lees maar wel dagelijks een aantal dopjes. Heb geloof ik nog geen hoge tolerantie, dus zal er hopelijk ook niet zo veel last van hebben. Mijn vraag is nu eigenlijk: kan ik het binnen enkele dagen hebben afgebouwd? aangezien ik er nog niet zolang aan zit?"
"Re: 2 maanden verslaafd Dat is eigenlijk geen mogelijkheid.. ik heb mijn ghb wat verdund, en vandaag is het eigenlijk ook goed gegaan. heb wel wat zweethandjes, maar pas als ik begin te trillen pak ik een volgende dosis waar telkens ruim 4 uur tussen zit."
"Re: 2 maanden verslaafd zowiezo lange wachtlijst, en ik heb geen hoge lichamelijke verslaving dus denk dat als ik aan de beurt ben ik er al vanaf ben, want wil echt afbouwen en als ik toch eerst vier maanden moet wachten voor zo'n programma kan ik er geloof ik dan al vanaf zijn.. vandaar dus eigenlijk.. Ik heb ook niet iedere 2 uur een dosis nodig nu ik dit hier wel met wat zweterige handjes aan het typen ben is mijn laatste dosis alweer 5uur geleden"