Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"van alle shit is coke mijn grootste nachtmerrie. kreeg de keus vanavond of mn vriendin of . . . 1,5 gram verder hoop ik dat ze me nog wil. en waarom? zoveel doet het niet van x wordt ik 100x blijer. coke heeft zon verneukeratief mechanisme te kut gewoon. en iedere keer ben ik er klaar mee tot me (maatje) weer langs komt. al is het woensdag doorhalen tot het op is. fuck man mn vriendin slaapt nu gewoon bij dr ouders het wordt echt te bizar en dit na n half jaartje. coke en nicotine mijn ondergang. iedere keer weer wis ik de nummers, maar ze komen toch wel. het heeft me nooit mn geldsituatie gekost maar het verneukt wel mn leven. . . dank je wel cocaine hcl.."