Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In de jaren tachtig dacht men dat Xanax(alprazolam) minder verslavend zou zijn . Nu weet men inmiddels wel beter.Wat mijn inziens de beste remedi is dat huisartsen beter geinformeerd c.q gecontroleerd worden.Zelf ben ik al 30 jaar verslaaft en hebben de benzos mijn leven behoorlijk beheerst en verpest. Ga binnenkort naar Arte voor mijn verslaving en hoop deze keer met succes groet"