Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo. in mijn optiek is oxazepam een beter middel a sereqeul. op de een of andere manier zijn ze erg makkelijk met het voorschrijven van serequel.ik slik al 5jaar oxazepm 2 tabletten van 50 mg per dag dat gaat prima heb nooit het gevoel meer nodig te hebben.mn angsten zijn leefbaar.serequel zorgdde er bij mij voor at ik extreem vermoeid was en me een soort van zombie voeldde ben beniuewd naar je ervaring Feetje groet van een een contente benzo gebruiker."
"Dit is de eerte x dat ik wat op dit forum zet en ik moet zeggen dat ik een bijzonder goed en kundig antwoord krijg bedankt hiervoor Jmths! ik zeg idd wel dat ik een contente benzo gebruiker ben maar ik weet natuurlijk dat dit aan het eind van de streep niet de oplossing is en dat het gewon bende is die je dagelijks naar binnen stopt.Maar als je de context zou kennen zou je het snappen ik kom van ver de benzo s hebben mij min of meer gered van een opiaten afhankelijkheid omdenabij 6 jaar van mn 19 tot 24e daarom zij ik ook zo stellig een contente benzogebruiker[ben nu 33] daarvoor was er meer nodig aan middellen wat me uiteindelijk detentie heeft gekost[daarna gestopt met gebruik pschycho therapie etc.. etc..} ik heb daarom nu vrede met die 2 oxa s ben verder abstinent al jaren ben 34 en hoop ergens een moment te vinden om geheel van de meds af te blijvven maar ben bang dat dit nog niet het moment is veel succes Feetje met je strijd}"