Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vanmorgen begonnen om half 10 met een lijn snelle om in de sfeer te komen (Nieuwe dealer: dex van 67%, eindelijk) en om ongeveer 3 uur smiddags 2 davidssterren gedropt(tijdens en daarna voor 30 euro haze gerookt(A)). bleken dit de witte te zijn van 138mg ipv 86 mg bij de roze versie. had al een maand niks gedaan en dit werd mijn 4de keer mdma. inslag was te heftig voor mij daarna goed verlopen. nu net thuis gekomen en tien minuten geleden mijn laatste duifje die in nog over had vorige keer geslikt. Reacties graag en als iemand zich beschikbaar stelt om tegenaan te lullen op msn: stuur even een berichtje i need a soulnate dit gevoel wil ik niet meer kwijt"
"Re: xtc report ik ga 1 dag in de week naar school en werk 5 dagen. maar ipv van nu 2 weken vakantie in januari 2 week de de losse dagen verdeeld.nu was ik vandaag vrij en morgen ook, heeerlijk met dit weer ik vind doordeweeks samen of liever nog 3 man en 1 nuchtere. vreselijk droge bek en niemand om tegen te lullenmaar voel me heerlijk op een feest vind ik het niet fijn, thuis kan ik alles daar waar ik zin in heb(douche) mijn medegebruiker had minder iop maar ging ook goed en een sitter belt me de hele tijd of het goedgaat en dan blijf ik weer een half uur lullen"
"Hij is alweer uit aan het werken, na vanmiddag ben ik super gegaan. nu nog een beetje raar bli en lekker stoned. Er zijn veel foto's en video's gemaakt en sommige dingen hebben we opgenomen omdat ik dat niet wou vergeten. Dus morgen alles ontcijferen haha/"
"Re: xtc report Ik zoek echt iemand om tegen te lukken ik heb het echt naar mn zin met muziek in de oren. heb wel de hele middag en nu ook s'avond heel licht het gevoel hebben dat je bijna out gaan en soms zwart voor me ogen maar vind totaal niet storend maar heb lekker veel geblowed, cola gedronken geknuffeld"
"Re: xtc report Haha hij begint in te werken en ik ben teleurgesteld dat er nog niemand gereageerd heeft\\ \\"