Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoii, kheb een vraagje ik ga dus dit weekend naar I (L) Techno en ik moet zondag in een potje plassen vr men ouders. ik heb vloeibare al dikwijls genomen en de rest ook maar wat ik me dus afvraag is of men vloeibare in je plas kan vinden? het is me dus gezegt dat het niet te vinden is in je plas, enkel in je bloed. kheb ook vrienden die in een instelling zaten en zei namen dus vloeibare en plaste negatief maar ik wil het hier even vragen zodat ik met een gerust hart kan gaan feesten... vriendelijke groeten, danscramelleke"