Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: verslaafd broertje help aub!!! tis al opgelost"
"Re: verslaafd broertje help aub!!! hier gaat het wel tussen mij en ruud is de rust wel terug gekeerd (alleen qua werk / shcool / stage niet!!) en ja bij mijn ouders thuis is het heel raar. mijn broertje is rustig eerlijk en behulpzaam. hij geeft toe als hij iets gedaan heeft (hij had 10 euro uit de beurs van mijn moeder gepakt had ze hem erop aangesproken gaf hij toe dat hij 10 euro had gepakt echt zo raar....) ook is hij gewoon thuis omdat bepaalde dingen een valse beschuldiging zijn geweest. en momenteel kan hij ook nisk gebruiken aangezien hij geen baan dus geen geld heefr. hij "snuift" niet meer op (zoals een verkoudheid) is een stuk actiever dus hopelijk gaat het nu de goede kant op ik blijf hoop hebben!!! hoop dat het hem lukt zonder hulp!! pffff....."
"Re: verslaafd broertje help aub!!! ja het is erg moeilijk! en echt een 2 strijd voor me. wil hem helpen in de zin van dat ik er voor hem ben en aan de andere kant moet hij het zelf uitzoeken! momenteel zit hij in mijnzicht (www.mijnzicht.nl) hij heeft daar een kamer van 2 bij 3 waarop 1 kledingkast 1 bed wastafel en bureau met wat eigen spullen staan. ge,eenschappelijke woonkamer, eet gedeelte en douche ruimte! hun helpen hem op financieel gebied: alles mooi bijhouden uitgaves enz! ook word hij geacht om met een psycholoog enz te praten (maandag de 1e sessie) ook wild ehij nu niet met mkijn ouders praten en even tijd voor zichzelf. hij zou meer afstand nemen van zijn vrienden. ik ben gister even bij hem geweest en hij ziet er super slecht uit! maar oke. hij blijft volhouden al 5 maaanden niks te hebben gebruikt van coke! wel nog jointjes gerookt (naja dat is neit erg!) mijn ouders denken dta hij het geld nodig heeft egha dom schulden af te betalen aan mensen! naja dta is iets wat we nu nog niet weten maar wel hopen ooit te weten te komen! we zullen zien!!"
"hoi"