Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben het eens met wat Tufnut zegt: * Misschien is je vriendin gestrest, depressief, slaapt ze slecht etc. en heeft dit uitwerking op haar hartstreek/borst. Bij klachten omtrent het hart is het NOOIT verstandig om drugs te gebruiken laat staan uppers (zoals xtc). * Diazepam en XTC zullen elkaar alleen maar tegenwerken. Diazepam is namelijk een psychologisch kalmeringsmiddel, dwz dat je minder nadenkt over bepaalde zaken en dat je je minder druk maakt. Door xtc worden bepaalde stoffen geactiveerd in de hersenen, door diazepam zul je je hier minder bewust van zijn. * Wat betreft het voorschrijven van benzo's door artsen: Dit gebeurt inderdaad te snel, evenals het voorschrijven van methylfenidaat (ritalin), anti-psychotica en andere medicatie. Toch hoeft dit niet perse slecht te zijn, vaak worden benzo's maar voor een korte periode voorgeschreven om even het lichaam rust te gunnen. Hiermee voorkom je verslaving, benzo's zijn namelijk erg verslavend."