Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"waarschijnlijk is het toch een ander soort schimmel , want bij sommige paddestoelen zit het over de hele stam. Deze kan ik denk ik wel weggooien....."
"ik heb de eerste paar kunnen plukken want die leken me al volgroeid. Bij sommige zit dus een witte dons laagje op maar ze ruiken niet vreemd ofzo. Zijn deze gewoon te eten dan? heb een foto bij gevoegd:"
"ik heb veel van dat witte pluis in mijn eerste kweek , kan dat kwaad? { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Modedit: Plaatje via dropbox werkt niet , heb het even verandert voor je."
"Dan denk ik dat het inderdaad gewoon het mycelium is , want het stink/ruikt niet echt , net wat je zegt een beetje muffig. Ik dacht in eerste instantie dus ook aan een contiminatie van verkeerde schimmel , maar dat is het dus waarschijnlijk niet. Ook heeft het geen andere kleuren zoals grijs of geel , het is echt spierwit. Dan komt het wel goed met de kweek"
"Wilde ze wel vers gaan proberen maar ik denk dat het meer opbrengt dan we opkunnen. Dus ik denk dat ik een gedeelte moet gaan drogen. Effe inlezen hoe dat gaat. Had nu 3 grote paddo's genomen om te proberen maar is denk ik te weinig geweest omdat ik nog niks merk na anderhalf uur. Volgende keer maar wat meer nemen als de rest van de eerste flush volgroeid is."