Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarom vind ik hier zo weinig over bzp? Ben helemaal weg van de nieuw-zeelandse partypills,zoals o.a. Frenzy's. Te vergelijken met mdma.Maar dat t (tot een maand geleden)gewoon overal in NZ verkrijgbaar was,en dat t in soort snoepdoosjes zit,maakt t aantrekkelijker,nog los van t feit dat t spotgoedkoop is! Gelukkig is er een lading uit kiwiland onderweg!!"