Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Binnekort ga ik met een aantal vrienden een weekend in een huisje zitten. Iedereen is van plan om LSD te doen, maar ik weet nog niet zeker of ik zelf nu al lsd wil doen. Vooral omdat ik drukke weken voor de boeg heb waar ik gewoon 'fris'voor moet zijn, en in de zomer ben ik over het algemeen nog net iets vrolijker. Zelf heb ik al wel één keer truffels gedaan (15g Atlantis) en dat was over het algemeen een zeer goede ervaring. Ik was op dat moment met goede vrienden die ook aan de truffels zaten en dat voelde fijn omdat onze trips erg overeenkwamen. Zelf zou ik dit graag nog een keer willen doen. Ik twijfel nu of het verstandig is om als iedereen aan de LSD zit, als enige persoon aan de truffels te gaan. Omdat ik dan misschien in een hele andere trip terecht kom als de anderen. Of is het dan toch beter om LSD te doen maar dan een halve zegel?"
"Mindless zei: Nooit gedaan, dus weet niet hoe het is. Maar het lijkt me het beste om met dit soort dingen hetzelfde te gebruiken als de groep. Zoveel mogelijk op dezelfde golflengte zitten. Waarom denk je dat je minder 'fris' zult zijn in de weken erna dan met truffels? Als je echter geen lsd wilt doen, moet je geen lsd doen. Zelf had ik er dan voor gekozen om er dan niet bij te zijn. Je ondergaat zo'n ervaring als groep. Persoonlijk wil ik ook nooit mensen erbij die iets anders nemen of helemaal niets. Niets persoonlijks, maar imo gewoon slecht voor de vibe. Klik om te vergroten... Ik heb het idee dat lsd een stuk heftiger is, en met minder fris bedoelde ik dat ik als ik een wat mindere trip zou hebben daar misschien lang mee zit wat me zou kunnen belemmeren bij studeren etc."