Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: Het is al een flinke tijd geleden dat ik voor het laatst een rc-benzo heb gekocht. Ik heb slechts enkele keren etizolam besteld, jaren geleden. Dus geen persoonlijke ervaring wat flubromazepam betreft. Maar ik heb wel wat mogelijke verklaringen: -Een veelvoorkomende (bij)werking van benzo's is dat ze 'delusions of sobreity' veroorzaken. Dus veel mensen hebben het idee dat ze niks van de benzo's merken terwijl de effecten wel meetbaar zijn. -Rc-vendors zijn niet zo betrouwbaar als ze het doen laten lijken. Op die websites staan altijd claims over de 99% zuiverheid en zo. Maar ik laat met enige regelmaat rc's testen en ik heb best vaak dat er een cocktail van drugs en grondstoffen wordt aangetroffen in mijn samples. Helaas worden research chemicals niet gekwantificeerd, dus ik kan geen gemiddelde zuiverheid geven ofzo. Maar ik vind het wel een veilige aanname dat als ze geen zuivere stoffen verkopen, dat de aangegeven dosering waarschijnlijk ook niet zo betrouwbaar is. Het zou me niet eens verbazen als er een totaal andere benzo in de pillen zit. -Het kan een tijdje duren voordat de piekeffecten zijn bereikt. Hoe lang het duurt voordat de benzo maximaal is opgenomen in het bloed verschilt per middel (en hangt af van wat andere factoren zoals de spijsvertering). Ik heb zelf ook wel eens gehad dat ik dacht dat mijn etizolam niet werkte omdat ik na 1,5 uur nog niks merkte. Maar toen ging ik even speuren in de wetenschappelijke literatuur en daar las ik dat het 2 uur kan duren voordat de piekconcentratie van etizolam in het bloed is bereikt. Om het je makkelijk te maken heb ik gelijk even opgezocht hoe lang het duurt voordat flubromazepam volledig is opgenomen, en uit onderzoek van Moosmann et al. (2013) blijkt dat het 6 uur kan duren. Zie ook deze link: https://analyticalsciencejournals.onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1002/jms.3279 Pas je verder wel een beetje op? Benzo's zijn niet echt middelen waar je een 10-voudige dosis van wil nemen. Ik weet ook niet precies wat je hebt gekocht, maar de pellets flubromazepam die ik online zie staan zijn best wel hoog gedoseerd (8 milligram per stuk). Als je per ongeluk 80 milligram neemt omdat je ten onrechte denkt dat het niks doet dan heb je daar nog wel een tijdje last van namelijk 😅 In het bovenstaande wetenschappelijke artikel staat ook dat flubromazepam een uitzonderlijk lange halfwaardetijd heeft van 106 uur. Dat betekent dus dat je zeker 20 dagen onder invloed blijft van een eenmalige dosis. En dan reken ik de psychoactieve metabolieten nog niet eens mee (terwijl het wel aannemelijk is dat flubromazepam wordt afgebroken tot metabolieten die een vergelijkbaar effect hebben als flubromazepam). Die zeer lange halfwaardetijd heeft enerzijds als voordeel dat je wat minder acute ontwenningsverschijnselen ervaart. Maar het nadeel is dat eenmalig gebruik dus wekenlang je cognitieve capaciteiten onderdrukt. Daardoor kun je bijvoorbeeld niet meer veilig autorijden, en kan je last krijgen van geheugenverlies, verminderde motorische controle en versuftheid. Klik om te vergroten... Hallo shulginist Uit ervaring van 8 jaar geleden moet ik wel zeggen dat het heel anders aan zou moeten voelen . Ik heb bij wijze van proef flunitrazolam besteld. Als deze ook niet werken dan ga ik er vanuit de de Nederlandse vendors alleen nog maar ondergedoseerde of blank pillen verkopen zonder werkzame stof."
"Ik heb de vendors gecontacteerd en gemeld dat hun flubromazepam niet werkt. Ze willen niet meewerken aan een vergoeding want het is een veel verkocht product waar ze geen klachten over krijgen. Lijkt me sterk aangezien ze duidelijk niet werken."
"Hoi Ik heb nu van meerdere vendors, vendors op aanraden van bekenden die te spreken waren over de kwaliteit, flubromazepam en flunitrazolam geprobeerd. In 2015 heb ik voor het laatst flubromazepam gebruikt en dat werkte uitstekend. Echter nu heb ik bij 2 vendors met een goede reputatie flubromazepam en flunitrazolam besteld maar als ik ze inneem merk ik helemaal niets. Als ik contact opneemt met de vendors willen ze geen compensatie geven omdat de producten goed verkocht worden en er verder geen klachten zijn. Het meeste zit me dwars dat deze stoffen dus helemaal niets meer met mij doen ook niet bij absurd hoge doseringen. Ik heb geen tolerantie 5mg diazepam van de dokter voel ik wel. Heeft iemand hier een idee hoe het kan dat ik niets meer merk van deze designer benzo's? Met vriendelijke groet ."
"LucidLucy zei: Was deze RC benzo 8 jaar geleden al op de markt? Of had je toen een andere? Persoonlijk heb ik geen ervaring met flubromazepam. Wel met een goed aantal andere RC benzo's. Over het algemeen waren de meeste RC benzo's voor de ban van 2021 goed werkzaam en ook redelijk gedoseerd. Ik heb toen alleen eens een batch flunitrazolam gehad die minder goed werkzaam waren. Ook na de ban heb ik benzo's gehad die goed werkzaam waren. Dit was toen bromazolam en dit is sowieso een behoorlijk potente. Ik zou je wel graag willen waarschuwen voor flunitrazolam op twee punten: Flunitrazolam kan heel sterk de delusion of sobriety geven waar @Neo-Shulginist het over had. In mijn ervaring is dit effect op deze benzo nog veel sterker dan bij andere benzo's. Flunitrazolam is een benzo waar risico's aan kleven. Het is een zeer potente benzo, ook al voelt dat soms niet zo wanneer je onder invloed bent. En het heeft een zeer korte werkingsduur en halfwaardetijd. Daarnaast zijn er inmiddels aardig wat reports van mensen die insulten hebben gehad op dit middel. Ik heb het zelf ook ervaren. Ik wijt het aan de enorme potentie en korte halfwaardetijd, maargoed dat is maar een aanname. Er is simpelweg te weinig onderzoek naar gedaan om daar iets zinnigs over te zeggen. Maar wees dus gewaarschuwd dat dit middel kan aanvoelen alsof het niet werkt, terwijl je in werkelijkheid al zwaar onder invloed bent. En als je dan meer gaat nemen, loop je groter risico. Want de insulten lijken ook toe te nemen hoe hoger de dosering is. Klik om te vergroten... Van 10 pellets flunitrazolam gebeurde er ook niets geen gevoel van onder invloed zijn geen behoefte aan slaap. Ik kon aan helemaal niets merken dat ik een middel genomen had. Ik heb overigens de 10 pellets niet tegelijk ingenomen eerst 2 en na 4 uur alle 8 omdat ik toch niets merkte. Flubromazepam was voor 2015 al op de markt. Vanmiddag krijg ik nog een andere research benzo bromazolam binnen en als die ook niet werkt dan is het helaas pindakaas. Wel erg jammer want in 2015 toen ik voor het laatst benzo's slikte flubromazepam vond ik deze erg aangenaam. Ik kan op internet ook niets vinden over het plotseling niet meer werken van benzodiazepinen, wel over tolerantie of overdosissen omdat het medicijn niet goed word afgebroken en in klinische setting alsnog iedere dag de dosis geslikt moet worden totdat de patiënt begint op te vallen. Gr"
"Hallo Om te beginnen wil ik uitdrukkelijk zeggen dat ik dit niet post met de bedoeling om naar vendors te vragen. Ik heb de afgelopen weken flubromazepam en bromazolam besteld bij 4 verschillende vendors en alle keren werkte het niet. Ligt het aan mijn lichaam of hebben meer mensen de ervaring de de pellets niet werken.. Gr"
"Hoi Ik had A pihp besteld bij een bekende vendor. Het zag er uit als zachte brokken en chemisch geurtje. Maar of ik het nou rookte op as of folie of op een meth pijp of snoof ik voelde niks hoe kan dit? Ook in een vape werkte het niet. Dit wordt vaker gedaan omdat pihp snel verbrand. Ik werd er wel lichtelijk paranoia van maar verder niets. Herkent iemand zich hierin? Ik slik dagelijks 2 mg risperidon misschien werkt het daarom niet? Met vriendelijke groet"
"Hoi Ik heb nu van 2 verschillende vendors flubromazepam besteld maar beiden werken niet of je voelt pas een miniem effect na 10 stuks tegelijk. Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen dat ze producten ontvangen die niet werken? Groet cojonesmm"
"Even een aanpassing na 5stuks van 8mg voel ik het wel. Misschien is de beleving anders dan de oranje pellets van pak 'm beet 10 jaar geleden in een tijd dat ik erg veel stress had door een te hoge werkdruk. Wellicht hebben ze daarom nu geen recreatieve waarde meer voor mij. Ik heb trouwens geen tolerantie meer het is ongeveer 8 jaar geselen dat ik ze voor het laatst heb geslikt."