Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heey iedereen Ik ben gio en ik vroeg mij af aan wat het kan liggen dat ik niets gezien heb want dat is toch de bedoeling ervan. Ik gebruikte en ik benadruk gebruikte veel en vaak 2cb lsd maar omdat ik 1 keer van de truffels zo slecht was gegaan. Ik was dus in een kamer beland in het huis waar ik nooit uitmen eigen zou komen en werd daar nuchter wakker de rest herinner ik me niet meer maar ik dacht dat het kwam omdat ik teveel ervan had gegeten en zoals ik de toen 24 uur niet gegeten had heb ik dat deze keer ook gedaan en over het kauwen op de truffels ik kauw het en dan spoel ik mijn mond net zoals mond water voor minstens 5 a 7 minuten voor ik nog maar denk van het door te slikken meestal steek ik er nog wat truffeltjes bij om zo te blijven kauwen tot het volledig op is . En volgens de regels alles mooi opgevolgt ik heb de trip goden ook geëerd dus zou egt niet weten hoe het komt dat ik nu die prachtige visuals gemist heb ... hoop dat iemand mij kan helpen voor volgende keren Zou het iets met tolerantie te maken hebben ? Want ik durf namelijk wel is een heel weekend (van vrijdag 18h tot maandag 20h ) te trippen Kan medicatie hier ook iets mee te maken hebben ? Xx tamol 200mg 3 had ik er genomen voor de truffels die 3 heb ik gevoelt en de truffels voelde ik een kleine beetje maar het ZIEN van patronen wil k hebben"
"acht.zes zei: Probeer je wat duidelijker te formuleren, want ik kan er geen speculaas van maken. Klik om te vergroten... Sorry dus ik heb 15 gram fantasia truffels naar binnen gewerkt goed gekauwd niet gegeten ervoor en heb niets gezien of gevoelt voor de dat ik de truffels naar binnen werkte heb ik 3 tramadols naar binnen gewerkt wil weten hoe dat komt ps ik zit in een afkick van benzos kan dit er iets mee te maken hebben"
"Psychedelibee zei: Wacht maar gewoon even geduldig tot je afgekickt bent van benzo's. Zou heel goed het effect kunnen dempen, en anders ben je sowieso niet in een goede mindset om je aan truffels te wagen. En waarom de Tramadol? Waarom doe je dat als je truffels wilt ervaren, houd het gewoon puur man. Iedereen kan toch bedenken dat je de eerste keer een drug, zeker psychedelica, niet nog andere drugs erbij moet nemen. Had het wel gewerkt had je ook geen volledig eerlijk beeld van de truffels gehad. Klik om te vergroten... Ik hou namelijk van het soort scheve tripjes xp en de tramdol als vervanging van de benzos voor niet helemaal depresief te worden"