Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo mensen , binnenkort ga ik voor het eerst LSD gebruiken en ik ben heel erg benieuwd. ik dacht altijd dat de trip van lsd echt ongeloofelijk was , maar op het internet zeggen mensen vaak dat lsd erg overrated is , maar als ik dan weer tripreports lees kom ik wel weer onvoorstelbare dingen tegen. ik weet hierdoor niet echt wat ik nou moet verwachten... ik krijg ook maar 1 kans in een lange tijd om het te doen ( lsd is vrij moeilijk te verkrijgen hier ) ik ben van plan 150 microgram in te nemen , is dit een goede hoeveelheid? ik ben namelijk bang voor 2 dingen : 1. de trip is niet intens genoeg 2. de trip is veel te intens ik heb al aardig wat ervaring met truffels , salvia divinorum , xtc , coke en lachgas dus ik denk dat de trip van 150micro gram lsd niet te intens is maar dit weet ik dus niet zeker is het verstandig om misschien meer in te nemen? ik wil wel echt een geweldige ervaring beleven , en ik krijg de kans om lsd te doen voorlopig niet nog eens , dus bedacht ik dit idee : als ik vind dat de trip niet intens genoeg is zal ik er dan wat truffels bijnemen? in theorie zou dit best een goede combinatie zijn , maar ik kan nergens informatie vinden over deze combinatie. hebben jullie dit wel eens geprobeerd? verder heb ik nog 1 vraag : heeft lsd veel invloed op hoe je je voelt e n je emoties? of ben je tijdens de trip alleen overdonderd door de geweldige dingen die je ziet? wat nou als ik vind dat de trip niet intens genoeg is , ik wil wel echt graag een geweldige ervaring belevem omdat"
"die laatste zin hoorde niet bij mijn post , ik kreeg hem niet verwijderd :/ exuses dankjullie wel voor het lezen , tips en adviezen zijn erg welkom! -chicken"
"haha jullie zijn niet bang om drugs te combineren zo te lezen :P mooi report"
"ik heb 2 keer truffels gecombineerd met xtc 1e keer : 10gram dragons dynamite + ~300mg mdma 2e keer : 15gram dragons dynamite + ~210mg mdma *ik heb beide keren eerst de truffels ingenomen , en pas na het toppunt van de truffels de xtc ingenomen. beide keren gaf de combinatie een totaal verschillend effect. de eerste keer dat ik de combinatie deed voelde ik me echt heel erg gelukkig , vol met liefde en ik was heel erg blij mijn concentratie was wel ongekend laag en ik had het gevoel dat ik niet echt in de echte wereld zat , alsof ik helemaal los stond van de realiteit. door mijn lage concentratie kon ik bijna niet communiceren , ik kon het ook niet opbrengen om iets te doen.. ik zat minimaal een half uur op bed niks anders te doen dan voor me uit te staren en muziek te luisteren ( de muziek klonk trouwens ongelooflijk meeslepend en diepgaand ) na een uur voelde ik niks meer van de truffels , alleen nog maar van de xtc. de tweede keer was heel anders. toen ik de xtc pil had ingenomen duurde het niet lang voordat er een enorme chaos ontstond in mijn hoofd. ik verloor steeds de controle over mijn gedachtegang en mijn concentratie was weer enorm laag. deze keer vond ik de trip van beide drugs iets minder leuk maar ik vond het toch een interessante ervaring. als je deze combinatie een keer wil proberen moet je vooral doen ^^ maar neem de truffels en de xtc niet tegelijk in , ik denk dat je dan net als ik zo'n chaos in je hoofd krijgt"