Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wij waren ook op elements fest natuurlijk ook onder de defcons die we daar waarschijnlijk van dezelfde gast gekocht hebben. Een redelijk heftige pil had een heel toffe avond denk ik. weet er namelijk geen kloten meer van een paar vage flashbacks van mij met een sigaar en nog andere pillen (groene appeltjes). Weet wel nog dat we ook bij een groep stonden te bokken met tailgater en een optochtje maakten door de camping met een hele stoet als gevolg. en een blaas op mijn lip de volgende ochtend, ook zo'n kater gehad? binnenkort ook een ardennentrip hier te bewonderen. Een weekendje en LSD in een caravan. PEACE AND SMOKE"