Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb Zondag, voor het eerst Methylfnidaat 45mg en 10mg Dex genomen met alcohol. Iemnd zei dat ik dat eens recreatief moest proberen. Omdat ik vanwege vroegere slaapproblemen, vaak Temazepam heb geslikt ben ik wat minder gevoelig geworden voor Temazepam, dus ik dacht. Ik probeer Temazepam 20mg MET alcohol. Om zeker te zijn van slaap. Methylfenidaat met alcohol=ethylfenidaat en de bovengenoemde dosering lijkte niet echt schrikbarend te noemen eens in de twee weken. Maar na twee dagen, heb ik wat last van het veit het niet zo makkelijk warm te krijgen. Vanmorgen vroeg werd ik wakker met het idee dat ik zonder deken lag ( raam staat open dus had het koud) maar ik lag gewoon ONDER de deken. Sterker nog, er lag nog een sprei bovenop. Mijn brouw had het daardoor bloedheet en zei dat ik heel warm en klammig aanvoelde ( ondanks dat ik het koud had) Ook word ik ongewoon vroeg wakker ( maar wel heel erg uitgerust dus niet moe) Zou dit effect nu komen door die eenmalige Methylfenidaat 45mg met alcohol en dex of door de Temazepam 20mg met alcohol. Welke van de twee is schadelijker?"