Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey, allereerste post hier, dus hallo iedereen maar ik heb even een vraagje, afgelopen editie van q-base heb ik coke meegenomen, en dat was ook het enige wat ik daar de hele avond/nacht heb gehad (afgezien van 3 biertjes ofzo), en in totaal iets minder dan een gram gehad over de nacht verspreid. Ging de hele nacht goed, nergens last van, tot een uur of 6 's ochtends, ging behoorlijk mis op de main, ook met zo'n brancard-wagentje naar de ehbo toe. Toen ik daar was, mocht ik na 5 minuten ofzo wel weer weg na hartslagmeting enzo. Tussen het moment waarop ik blijkbaar naar de grond ging en vlak bij de ehbo tent was weet ik niks meer, maar als ik de anderen mag geloven was het vrij heftig geweest. Is het mogelijk dat het van de coke kwam? Het lijkt mij vrij sterk, omdat ik niet extreem veel heb gehad over de tijd dat ik daar was.. of iig, heb wel eens meer naar binnen gewerkt, ook wel eens icm andere dingen, nooit ergens last van gehad. Ook was de persoon waar het vandaan kwam een bekende waar wel eerder wat gehaald is, niemand heeft ooit ergens last van gehad ofzo.. alvast bedankt"
"Exceptional Insight zei: Dat laatste zegt niks, zolang je niets hebt laten testen weet je niets zeker. Het is in ieder geval niet gebruikelijk. Klik om te vergroten... Klopt, wel is het ook zo dat er nog 4 anderen meewaren die van dezelfde persoon hebben gehaald, en hij ook een goede bekende is van iemand uit onze groep.. nja zegt idd nog steeds niets Isolation zei: oververhitting, te weinig gegete? t hoeft niet te wijte zijn aan de sos. T lijkt mij in ieder gevaal sterk... Of gewoon een blackout, kan toch gebeuren? heb ik ook wel ns... Klik om te vergroten... mja et was niet alleen een blackout, ook trillen/wegdraaien met ogen enzo (naar wat ik heb gehoord) ben er iig wel even klaar mee"
"Angramar Temenos zei: misschien was het extreem goede coke die je niet gewend was? Als je normaal coke haalt van 20% en de "goede shit" 40% was, en je komt opeens een hele lieve dealer tegen die 70% binnenkrijgt en het niet versnijdt, dan heb je opeens wel een stuk meer achter de kiezen. Klik om te vergroten... nee, wat we wel vaker doen is via oude contacten 5.0 op weegschaal met paar man (vrij goed) voor vriendenprijsje, dit kon deze keer door omstandigheden niet doorgaan, dus gewoon bij normale dealer gekocht voor 20e / halfje en was echt niet bijzonder goed spul ofzo.."